    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: obciazalnosc pradowa cat5e
    Date: Sun, 15 Nov 2020 01:34:44 GMT

    https://en.wikipedia.org/wiki/Category_5_cable
    Maximum current per conductor: 0.577 A

    Mam niestety POE na 12V a jedna kamera potrafi w nocy pobierać te 7W...
    W tej chwili mam maks. obciążenie w granicach 10-12W więc ca 2x więcej
    niż ww. limit. Pytanie, jaki ten limit ma margines? Planuję sprawdzić
    prostą kamerą termowizyjną czy te kable odstają jakoś mocnie od
    otoczenia, ale może ktoś takie coś przerabiał?

    --
    Marcin