  • 1. Data: 2020-06-15 09:12:40
    Temat: obudowy powerbank
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Czy ktoś używa obudów powerbank na ogniwa 18650 i jest w stanie
    sprawdzić napięcia na ogniwach po rozładowaniu (i wyłączeniu się)
    powerbanka? Moje (dwie obudowy na 5x18650 i jedna na 2x18650) wyłączają
    się przy napięciu 3,6V (+/- 0,1V), co jest bardzo nieefektywne...

  • 2. Data: 2020-06-15 09:42:38
    Temat: Re: obudowy powerbank
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 09:12, zhbick pisze:
> [...]
    > powerbanka? Moje (dwie obudowy na 5x18650 i jedna na 2x18650) wyłączają
    > się przy napięciu 3,6V (+/- 0,1V), co jest bardzo nieefektywne...
    mam dwie. pomierzę z ciekawości ale raczej nie wyłączają się tak wysoko

  • 3. Data: 2020-06-23 19:05:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > mam dwie. pomierzę z ciekawości ale raczej nie wyłączają się tak wysoko
    no i pomierzyłem.... ku mojemu zdziwieniu masz rację - moja też pokazuje
    0% przy 3,5-3,6V
    obudowa 8x18650, choć one z tą samą elektroniką są.

  • 4. Data: 2020-06-24 18:55:27
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2020-06-23 o 19:05, sirapacz pisze:

    > no i pomierzyłem.... ku mojemu zdziwieniu masz rację - moja też pokazuje
    > 0% przy 3,5-3,6V
    > obudowa 8x18650, choć one z tą samą elektroniką są.

    Są efektywne, bo oszczędzają ogniwa.