  • 1. Data: 2022-06-27 23:02:13
    Temat: od wtorku dożywocie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jedziesz po pijaku 170/100 to uważaj. Angole się nie p. w tancu.
    Tak powinno być w Polsce. Ale w PL ciągle wieje silny wiatr ze wschodu.

    Drivers who kill could receive life sentences under law reform.

    Judges will be able to hand down life sentences to dangerous drivers
    who kill and careless drivers who kill while under the influence of
    drink or drugs.

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-61940351
    https://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-61951964

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2022-06-28 02:31:14
    Temat: Re: od wtorku dożywocie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.06.2022 o 23:02, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Judges will be able to hand down life sentences to dangerous drivers
    > who kill and careless drivers who kill while under the influence of

    Chyba nie tędy droga. Prawie każdy nayebany z pewnością ma
    zaimplementowaną karę śmierci ale nadal ryzykuje. Prędzej jestem za
    blokowaniem pojazdu. Elektronika już jest dostępna, wystarczy wdrożyć.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 3. Data: 2022-06-28 11:10:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-27-czerwca-2022 o 23:02, PiteR pisze:
    > Ale w PL ciągle wieje silny wiatr ze wschodu

    Ja pier... ze wschodu?

    Ale czy jesteś konsekwentny?
    Jesteś za liberalizacją przechodzenia na czerwonym?

  • 4. Data: 2022-06-28 12:37:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/06/2022 10:10, _Master_ wrote:

    > Ja pier... ze wschodu?
    >
    > Ale czy jesteś konsekwentny?
    > Jesteś za liberalizacją przechodzenia na czerwonym?

    Skoro w UK dziala? Jak ktos bedzie chcial przejsc to i tak przejdzie
    wiec jesli nie powodujesz zagrozenia dla siebie lub innych uczestnikow
    mozna zdepenalizowac. Taki pieszy samochodu nie zabije przy 50km/h
    natomiast w druga strone taki samochod moze w najlepszym przypadku
    wyslac pieszego do szpitala.

  • 5. Data: 2022-06-28 18:24:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jun 2022 22:02:13 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Judges will be able to hand down life sentences to dangerous drivers
    > who kill and careless drivers who kill while under the influence of

    Ale nie calkiem rozumiem - na trzezwo mozna jezdzic niebezpiecznie,
    czy tez nie mozna ?

    Bo u nas roznica w wyrokach dla nietrzezwych byla spora ...

    J.

  • 6. Data: 2022-06-29 19:16:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-28-czerwca-2022 o 12:37, K pisze:
> [...]
    > mozna zdepenalizowac. Taki pieszy samochodu nie zabije przy 50km/h
    > natomiast w druga strone taki samochod moze w najlepszym przypadku

    UE ciągle nam uświadamia że my gorsi i zachodnie standardy do nas nie
    przystoją ;-)

  • 7. Data: 2022-07-01 15:43:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62bac58a$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Ja pier... ze wschodu?
    >
    > Ale czy jesteś konsekwentny?
    > Jesteś za liberalizacją przechodzenia na czerwonym?

    tak jestem
    ale nie za jeżdzeniem napierdolonym.
    o taki wiatr mi chodzi.

    --