  • 61. Data: 2012-04-04 21:05:24
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 20:21, Piotr Rezmer pisze:

    > Czy możecie jeszcze napisać, czy rzeczywiście jak motocykl stoi, to robi
    > się pod nim plama oleju z *oilera?

    Mój stoi w garażu. Jeszcze ani jednak kropla nie kapnęła. Stał całą zimę
    bez ruchu. 3/4 zbiorniczka oleju było napełnione.

  • 62. Data: 2012-04-05 09:47:20
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On 3 Kwi, 22:06, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Kefir pisze:
    > ...>8

    > Alez skad! To znaczy ze jezdzisz jak ciota <ROTFL>

    Dzieki Romanie, trafiles w sendo tarczy albo jeszcze dokladniej. To
    takze czesc odpowiedzi dla kolegi AZ-ta. Liczy sie takze stan lancucha
    i zebatek oraz ilosc cylindrow "poganiajacych" zestaw napedowy.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 63. Data: 2012-04-05 09:47:38
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 14:53, AZ pisze:
    > Tytus leje pilarola czy innego trawola i działa.

    Hmm, w sumie pilarol ma niby większą przyczepność do łańcucha, z drugiej
    strony na butelce piszą, żeby nie zostawiać na bardzo długo w pile bo
    może zatkać kanaliki, jak mam piłę łańcuchową z 6 lat - nigdy nie
    zatkało. Może być, że zadziała ;)

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 64. Data: 2012-04-05 09:56:57
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 5 Kwi, 09:47, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Dzieki Romanie, trafiles w sendo tarczy albo jeszcze dokladniej. To
    > takze czesc odpowiedzi dla kolegi AZ-ta. Liczy sie takze stan lancucha
    > i zebatek oraz ilosc cylindrow "poganiajacych" zestaw napedowy.

    Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply
    lancuch gdy wiem, ze koza postoi. Od srodka, rownomiernie. Bardziej
    rolki niz uszczelnienia.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 65. Data: 2012-04-05 10:29:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 08:21 PM, Piotr Rezmer wrote:

    > Czy możecie jeszcze napisać, czy rzeczywiście jak motocykl stoi, to robi
    > się pod nim plama oleju z *oilera?

    Jak układ jest szczelny i nie ma na górze gdzie pociągnąć powietrza - to
    nie,
    nie robi się plama.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2012-04-05 10:46:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/05/2012 09:56 AM, Kefir wrote:

    > Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply
    > lancuch gdy wiem, ze koza postoi. Od srodka, rownomiernie. Bardziej
    > rolki niz uszczelnienia.

    Preclowanie... No normalne, że jak łańcuch nierównomierne wyciągnięty i
    trzepocze podczas jazdy to smar z siebie zrzuca ale u mnie nawet przy
    spokojnej jeździe wyniku ponad 300km nie udało się osiągnąć, łańcuch
    umarł z przednią zębatką po ~30kkm, zmieniłem napęd, zamontowałem
    olejarkę i zapomniałem co to spray i obsługa napędu a zaoszczędzone
    pieniądze mogę wydać na wódkę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2012-04-05 11:16:11
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 5 Kwi, 10:46, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Preclowanie...
    Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci.

    > [...] a zaoszczędzone
    > pieniądze mogę wydać na wódkę.

    Smacznego.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tyger 955i

  • 68. Data: 2012-04-05 12:39:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-05 10:46, AZ pisze:
    > a zaoszczędzone pieniądze

    Pochodzisz z Poznania ? :P

    Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
    calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala. Zreszta
    mozna wozic sloiczek z olejem i pedzelek - wyjdzie duzo taniej.
    Dla mnie duzo wazniejsza jest wygoda. Przed wyjazdem tankuje sobie
    zbiorniczek i mam do konca wakacji (nie robie wiecej niz 4kkm, jakbym
    robil to dalbym wiekszy zbiornik). Nie musze wozic ci puszki w schowku
    pod siedzeniem czy innym czoperowym piorniku. Jak dojezdzam na miejsce
    to moge z miejsca isc cos zjesc, wypic czy poplywac (wiem ze smarowanie
    nie trwa dlugo, ale jak czleka szuszy... ;) ).

    pozdr
    newrom

  • 69. Data: 2012-04-05 12:51:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/05/2012 12:39 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Pochodzisz z Poznania ? :P

    Nie, do Krakowa mam 2 razy bliżej niż Poznania, może to przez to? ;-)

    > Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
    > calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala.

    To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon? No i na
    ile Ci ta puszka spraja wystarcza? Bo mnie jednego sezonu to wyszło
    chyba z 10 puszek co przy 1 flaszce Hipola za cenę 1/5 spraja na cały
    rok robi różnicę.

> [...]
    > Dla mnie duzo wazniejsza jest wygoda. Przed wyjazdem tankuje sobie
    > zbiorniczek i mam do konca wakacji (nie robie wiecej niz 4kkm, jakbym

    No mnie też głównie o to idzie, odkąd mam olejarkę prawie zapomniałem
    gdzie w moto jest napęd.

> [...]
    > to moge z miejsca isc cos zjesc, wypic czy poplywac (wiem ze smarowanie
    > nie trwa dlugo, ale jak czleka szuszy... ;) ).

    Ale mnie tego mówić nie musisz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2012-04-05 12:54:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/05/2012 11:16 AM, Kefir wrote:

    > Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci.

    Ale, że mi podratować ego? Że tak zapytam - czym?

    PS. Czas sobie ustaw.
    --
    Artur
    ZZR 1200