  • 1. Data: 2004-09-27 05:01:11
    Temat: Multimedia - opinia ?
    Od: "banan" <b...@i...p_l>

    Jakie macie zdanie na temat firmy Multimedia ( ci od kablówki ) i jakości
    świadczonych przez nich usług ( internet) , pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-27 08:11:34
    Temat: Re: Multimedia - opinia ?
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    banan wrote:

    > Jakie macie zdanie na temat firmy Multimedia ( ci od kablówki ) i jakości
    > świadczonych przez nich usług ( internet) , pozdrawiam

    NTG. alt.pl.internet.providers

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2004-09-27 12:01:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Sep 2004 07:01:11 +0200, w <cj86q9$kth$1@news.onet.pl>, "banan"
    <b...@i...p_l> napisał(-a):

    > Jakie macie zdanie na temat firmy Multimedia ( ci od kablówki ) i jakości
    > świadczonych przez nich usług ( internet) , pozdrawiam

    Słabe. Polecam na przykład grupę pl.regionalne.wroclaw i archiwum.
    Na dzień dobry 1MBps nie to jakieś 90% 1MBps, a BOK praktycznie nie istnieje.

  • 4. Data: 2004-09-27 12:45:09
    Od: "Marek Sagat" <m...@n...chce.spamu.pl>

    Użytkownik "banan" <b...@i...p_l> napisał w wiadomości
    > Jakie macie zdanie na temat firmy Multimedia ( ci od kablówki ) i jakości
    > świadczonych przez nich usług ( internet) , pozdrawiam

    Ja mam bardzo dobre zdanie. Działa stabilnie, transfery zbliżone do
    maksymalnej przepustowości łącza i niskie pingi w grach. Lokalizacja
    Stargard Szczeciński.

    --
    Marek Sagat
    e-mail: msagat[at]v.pl

  • 5. Data: 2004-09-28 19:45:00
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Sep 2004 14:45:09 +0200, w <cj91v3$8hp$1@news2.ipartners.pl>, "Marek
    Sagat" <m...@n...chce.spamu.pl> napisał(-a):

    > Ja mam bardzo dobre zdanie. Działa stabilnie, transfery zbliżone do
    > maksymalnej przepustowości łącza i niskie pingi w grach. Lokalizacja
    > Stargard Szczeciński.

    Dziś na pytanie "dlaczego od 3 dni wieczorami pingi skaczą do 200-400?"
    konsultant po prostu rozłączył się z ich info-czata...

  • 6. Data: 2004-10-03 18:10:36
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 wrzesień 2004 roku,
    kiedy to Radoslaw P. posłał(a) w świat wiadomość

    > Dziś na pytanie "dlaczego od 3 dni wieczorami pingi skaczą do 200-400?"
    > konsultant po prostu rozłączył się z ich info-czata...

    Skoro już off-topic ciągnie się, to dorzucam 3 grosze.

    Metoda sprawdzenia łącza "domowym sposobem".

    Zapuszczamy dowolny program p2p na kilka godzin i sprawdzamy średni
    transfer. Poniżej przykład eMule ze względu na czytelne wykresy statystyk.
    http://www.problemxp.webpark.pl/transfer.gif

    W tle, podczas normalnej pracy z komputerem puszczamy ping do popularnego
    portalu.
    http://www.problemxp.webpark.pl/ping.gif

    Dodatkowo umilamy sobie pracę radyjkiem internetowym.
    Do wyboru, do koloru:
    http://www.shoutcast.com/waradio.phtml?bitratelessth
    an=320
    byle bitrate 128 kbps lub więcej

    Po kilku godzinach wykres transferu p2p ma być linią poziomą, ping
    zadowalający gracza on-line, a radio nie powinno ani razu zerwać
    transmisji.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 7. Data: 2004-10-03 19:25:35
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 3 Oct 2004, Janusz - Vahanara wrote:

> [...]
    >
    > Zapuszczamy dowolny program p2p na kilka godzin i sprawdzamy średni
    > transfer. Poniżej przykład eMule ze względu na czytelne wykresy statystyk.

    Zła metoda, bo mamy mały wpływ na to, co tam faktycznie poleci.
    Powiedzmy, że jeśli się naklika odpowiednio dużo nowości, to jest szansa
    na szybkie wysycenie, głównie ruchem wychodzącym.

    Do sprawdzenia downloadu o niebo lepsze jest użycie pasywnego FTP i ssanie
    plików z kilku dużych sajtów FTP w Polsce i za granicą, co do których
    sprawdzimy wcześniej, że same nie są przeciążone i mają dobre styki.

    > W tle, podczas normalnej pracy z komputerem puszczamy ping do popularnego
    > portalu.
    > http://www.problemxp.webpark.pl/ping.gif

    Jeśli w tym czasie łącze jest wysycone rzeczonym P2P lub FTP, uzyskamy
    straty pakietów lub duże opóźnienia (zależy od technologii łącza
    i rozmiarów buforów na urządzeniach dostępowych) i jest to normalne.

    Ponadto, dostawca może preferować datagramy o małych rozmiarach, przez
    co zwykły ping pokaże śliczne wyniki, aczkolwiek nie mające nic wspólnego
    z faktycznymi opóźnieniami np. w grach.

> [...]
    >
    > Po kilku godzinach wykres transferu p2p ma być linią poziomą, ping
    > zadowalający gracza on-line, a radio nie powinno ani razu zerwać

    Ma? Przy łączu z gwarantowanym pasmem i gwarantowanymi opóźnienami
    do innych operatorów. ;)

    --
    Paweł Małachowski