  • 1. Data: 2004-09-27 15:00:21
    Temat: Bardzo mała przepływowość neostrady
    Od: "xyz" <m...@a...pl>

    Używam neostrady 512 kb/s. Mam zainstalowany Norton System Works i Nort.
    Person. Firewoll.Problemem jest transfer do kompa o szybkośći 200-220 kb/s
    Po sprawdzeniu przez monterów TPSA linia jest OK, modem jest OK.Oni uzyskali
    prędkość u mnie w domu 450 kb/s.Wnioski: przepływowość ograniczają jakieś
    wewnętrzne procesy w komputerze. Skanowałem kompa;Antiwirem,Ad-Adware, Alarn-
    Zone,Lavasoft. Bez pozytywnego efektu.PRoszę o pomoc:
    jak zwiększyć przepływowość neo
    Jak usunąć żródło ograniczania szybkości
    Będę wdzięczny za pomoc

  • 2. Data: 2004-09-27 15:46:12
    Temat: Re: Bardzo mała przepływowość neostrady
    Od: "breja" <n...@o...pl>

    Użytkownik "xyz" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zone,Lavasoft. Bez pozytywnego efektu.PRoszę o pomoc:
    > jak zwiększyć przepływowość neo
    > Jak usunąć żródło ograniczania szybkości

    Wylacz te wszystkie swoje super hiper zamulacze odpal ftpa tepsy i zacznij
    zasysac jakiegos linuxa nastepnie sprawdz transfer progsem typu dumeter

  • 3. Data: 2004-09-27 16:02:47
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "xyz" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Używam neostrady 512 kb/s.

    Archiwum grupy alt.pl.neostrada

    Pink

  • 4. Data: 2004-09-27 18:14:27
    Od: "sabina " <s...@N...gazeta.pl>

    ja dokładnie mialam tez sam problem bo tez mam neostrade o tej samej predkosci
    problem lezy w nortonie on strasznie haczy
    proponuje mks_vir-a 2004 i zwykłego firewalla windowsowskiego to naprawde
    wystarczy
    gwarantuje bedzie komp chodził jak rakieta

  • 5. Data: 2004-09-30 22:32:22
    Temat: Tak, to jest problem polskiego internetu - APEL! [było: Bardzo mała przepływowość neostrady]
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    xyz wrote:
    > Wnioski: przepływowość
    > ograniczają jakieś wewnętrzne procesy w komputerze. Skanowałem
    > kompa;Antiwirem,Ad-Adware, Alarn- Zone,Lavasoft. Bez pozytywnego
    > efektu.

    Preface - do autora postu i nie tylko - nie lubi się gadać z anonimami -
    wypada się podpisać imieniem i nazwiskiem.

    Ad meritum:
    Luuu-dzie! Nie podłączajcie na litość dziurawych kompów bezpośrednio do
    Sieci. Zamiast stosować na kompach wątpliwego autoramentu wynalazki,
    kupujcie routery do Neostrady i DSL, które robią maskaradę i przynajmniej
    defaultowo wycinają na dzieńdobry ruch inicjowany z sieci do routera i
    komputerków za nim. To naprawdę niewielka inwestycja, a zysk dla Was,
    myszo-wszędzie-klikaczy i dla nas, udręczonych adminów ogromny.

    IMHO, ten co wpadł na pomysł rozdawania modemów na USB do NEO za 1 zł
    powinien zostać - za worek - na wytrzymałej gałęzi powieszony. Za zagrożenie
    bezpieczeństwa sieci.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 6. Data: 2004-10-01 10:21:53
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > IMHO, ten co wpadł na pomysł rozdawania modemów na USB do NEO za 1 zł
    > powinien zostać - za worek - na wytrzymałej gałęzi powieszony. Za

    Jeśli to była ONA to może być problem...

    Zaslav

  • 7. Data: 2004-10-01 21:41:20
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <cji1g5$dap$1@opal.icpnet.pl>
    Tomasz Śląski napisał(a):
    > komputerków za nim. To naprawdę niewielka inwestycja, a zysk dla Was,
    > myszo-wszędzie-klikaczy i dla nas, udręczonych adminów ogromny.
    Ehm...
    Ja rozumiem, że to może chronić takich, którzy nie klikają "wszędzie".
    Ale tych, którzy klikają na wszystko raczej nie ochroni (i nas
    przed nimi).
    NAT nie chroni raczej świata przed ruchem inicjowanym z wewnątrz, a tym
    bardziej przed głupotą, więc jak już ktoś kliknie i własnoręcznie rozpakuje
    sobie tego wirusa w ZIPie z hasłem w obrazku...
    :)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 8. Data: 2004-10-02 22:16:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Dariusz Sznajder wrote:

> [...]
    > bardziej przed głupotą, więc jak już ktoś kliknie i własnoręcznie
    > rozpakuje sobie tego wirusa w ZIPie z hasłem w obrazku...

    Nie napisałem, że NAT blokujący połaczenia z zewnątrz jest remedium na
    wszystko :), natomiast zdecydowanie ogranicza powstawianie np. zombie tylko
    czekających na odpalenie jakiegoś DOS-netu oraz zarażanie wind jakimiś
    głupawymi robalami korzystającymi z windzianego netbiosu, czy dziurawego
    RPC. Jako ogromny zysk dla adminów miałem na myśli ograniczanie tego typu
    zagrożen, natomiast każdemu z nas przytrafila się zapewne historia, gdzie
    panienka dostaje jakimś cudem "dziwnego maila od pana" z załacznikiem w
    zipie, a że nie mia nic do rozpakowania to wygugla sobie winzipa, ściagnie i
    pracowicie odzipuje ;) Na głupotę chyba _nie ma_ sensownej rady :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator