  • 1. Data: 2004-09-27 22:44:16
    Temat: modem zrywa neo
    Od: d...@a...pl

    Mam modem Sagem 800, najnowsze stery, WinXP pro, i co chwile zrywa mi
    połączenie.
    Stery do płyty (K7VZA) via testowałem juz różne, antyvir z najnowszą bazą
    (viroli nie mam na 100%)nawet skan MKSem on-line nic nie wykrył.
    Nie wiem już co jeszcze mogę zrobić, czasem modem zrywa po kilku sekundach a
    czasami nawet i 30 min wytrzymuje.

  • 2. Data: 2004-09-27 23:23:19
    Temat: Re: modem zrywa neo
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Nie wiem już co jeszcze mogę zrobić, czasem modem zrywa po kilku
    > sekundach a czasami nawet i 30 min wytrzymuje.

    po pierwsze NTG a po drugie sprawdz sobie netstatem czy jednak nie siejesz
    ... masz XP polatanego ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 3. Data: 2004-09-27 23:38:17
    Od: Jony Bravo <j...@m...pl>

    Pamiętnego dnia 28-09-2004 00:44, ktoś znany(a) jako
    d...@a...pl raczył(a) napisać:
    (...)
    > Stery do płyty (K7VZA) via testowałem juz różne, antyvir z najnowszą bazą
    > (viroli nie mam na 100%)nawet skan MKSem on-line nic nie wykrył.
    (...)
    Jak juz zostalo powiedziane NTG. Przejdz na alt.pl.neostrada.
    Czesto przydatne jest google.pl. Wystarczylo wpisac trzy zdania i oto
    wynik http://42.pl/url/8Rm
    A swoja droga musisz byc niezly mastah skoro uzywasz takich slow jak
    stery i virole ;)

    --
    "Tak czy inaczej, wszystko jest symbolem erotycznym." (Luis Bunuel)

  • 4. Data: 2004-09-28 07:30:14
    Od: "Profil1" <g...@n...pl>

    miałem ten sam problem co ty po piuerwsze zmieniłem aplikacje łączącą z tej
    co była na płycie któą dołaczono do zestewu na inny programik zwany "c dial"
    po drógi ściągnołem sobie wszystkie uaktualnienia do windowsa i do antyvira
    no i na końcu zrobiłem reinstal systemu podziałało w 100% !!!!

  • 5. Data: 2004-09-28 07:35:17
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Profil1 wrote:

    > po drógi ściągnołem sobie wszystkie uaktualnienia do windowsa i do antyvira
    > no i na końcu zrobiłem reinstal systemu podziałało w 100% !!!!

    wpierw zaktualizowaes windowsa a pozniej go przeinstalowales izaczelo
    chodzic super ? BRAWO !!

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-09-28 08:15:11
    Od: d...@a...pl

> [...]
    > Jak juz zostalo powiedziane NTG. Przejdz na alt.pl.neostrada.
    > Czesto przydatne jest google.pl. Wystarczylo wpisac trzy zdania i oto

    -Jak ja lubie takie odpowiedzi "poszukaj na googlach"

    > A swoja droga musisz byc niezly mastah skoro uzywasz takich slow jak
    > stery i virole ;)

    - lol

    A teraz poważniej. Rozwiązania problemu nie znalazłem (na googlach) chociaż
    przeczytałem tysiące postów z grupy alt.pl.neostrada. To że łaty na winde (mam
    komplet, aktywacje i service packa) łatki na via, wył. oszczędzania energi na
    USB. Dodam jeszcze że robiłem format i system postawiony od nowa (niestety nie
    pomogło)

  • 7. Data: 2004-09-28 08:47:35
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    d...@a...pl wrote:

    > -Jak ja lubie takie odpowiedzi "poszukaj na googlach"

    To masz lepszą - NTG.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 8. Data: 2004-10-01 16:45:47
    Od: "oOSzachoOo" <s...@g...pl>

    he he

    po pierwsze nie używajcie aplikacji dostepowej neostrada bo to chłam,
    zainstalować same stery od modemu i zrobić zwykłego dial-up, powinno działać w
    95%

    inne przypadki z reguły kiepska płyta główna która nie daje odpowiedniego
    zasilania, może tez się zdarzyć za słaby zasilacz, i to wszytko.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2004-10-01 20:07:22
    Od: d...@a...pl

    > he he
    >
    > po pierwsze nie używajcie aplikacji dostepowej neostrada bo to chłam,

    a kto tego używa ???????

    > inne przypadki z reguły kiepska płyta główna która nie daje odpowiedniego
    > zasilania, może tez się zdarzyć za słaby zasilacz, i to wszytko.

    zasilacz dobry (wymieniałem, nie pamietam modelu) płyta no cóż K7VZAC :(

    zrobiłem ostatnio flash biosu na troche starszy i się jakby poprawiło :)

    pozdrawiam