  • 361. Data: 2023-04-30 12:55:27
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...pl>

    No i stało się...

    P.P.

  • 362. Data: 2023-04-30 14:37:46
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Paweł Pawłowicz w news:u2lhdo$r7u$1$Gatto@news.chmurka.net
    > No i stało się...
    > P.P.

    a jak przed chwila w czytniku wykasowalem _konto_ neo, to az sie zatrzasl i
    poresetowal na koncie chmurki wszystkie grupy (oprocz chmurkowych),
    podociagal naglowki w grupach i w wolnych chwilach jest z tym teraz troche
    roboty.

  • 363. Data: 2023-04-30 19:12:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello io,

    > Obejmuje cudzysłowy.

    Polskie?

    UTF-8 również: ,,"

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 364. Data: 2023-05-01 11:06:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Tak znalazłem swoją pierwszą pracę (a raczej ona znalazła mnie).
    > Na Usenecie.

    Możemy w dniu Święta Pracy uznać to za świadectwo nowych czasów?
    Kiedyś pracodawcy chadzali tu na połów. Czacem wracali ze zdobyczą
    (jak widać), czasem kończyło się na miłej wymianie uprzejości.
    Dzisiaj nikt na to nie liczy. Nawet nie z powodu braku ryb.

    > Ja też nie, ale jednak piszę tu prywatnie. Nawet losowy dowcip
    > zamiast sygnaturki może kogoś urazić (a dziś ludzie urażają się
    > w zasadzie od krzywego spojrzenia).

    Trzeba mieć mocno zatemperowany killfajl, żeby dostrzec tak delikatne
    jednostki, które byle co uraża. To anonimowość sprzyja eskalacji
    wszystkich przejawów zapyziałości umysłowej. Nie brakuje przecież
    takich, co dobrali się w pary i od lat obrzucają się tymi samymi
    obelgami. Widać, że sprawia im to przyjemność.

    Jarek

    --
    Jest czas łowienia ryb i czas suszenia sieci.

  • 365. Data: 2023-05-01 11:20:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Odnośnie zmiany serwera news mam pytanie do używających Thunderbirda. Do
    starszych wersji istniała wtyczka, która pozwalała wyeksportować filtry
    przypisane do jednego serwera news/mail i zaimportować w innym. Nie była
    idealna, ale jakoś tam działała. Do obecnych wersji TB nie mogę znaleźć
    czegoś takiego. Znacie jakieś działające narzędzie do tego? Bo jednak
    ciężko jest przenosić ręcznie filtry wycinające naszych grupowych oszołomów.

  • 366. Data: 2023-05-01 11:52:10
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 1.05.2023 o 11:20, JDX pisze:
> [...]
    > czegoś takiego. Znacie jakieś działające narzędzie do tego? Bo jednak
    > ciężko jest przenosić ręcznie filtry wycinające naszych grupowych

    Może tak:
    /.thunderbird/xxxxxxxxx.default/News/twojserwernews

    Kopiuj > msgFilterRules.dat

    ... i wklej gdzie Ci potrzeba, np. twójserwernews2

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 367. Data: 2023-05-01 12:14:21
    Temat: Re: [OT] Przenoszenie filtrów między serwerami w Thunderbird.
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 1.05.2023 o 11:52, Wiesiaczek pisze:

    > Może tak:
    > /.thunderbird/xxxxxxxxx.default/News/twojserwernews
    >
    > Kopiuj > msgFilterRules.dat
    >
    > ... i wklej gdzie Ci potrzeba, np. twójserwernews2

    Sprawdziłem u siebie i wydaje się działać.
    Dziękuję.

    Cross: pl.internet.pomoc

  • 368. Data: 2023-05-01 15:17:57
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.04.2023 o 23:23, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:644d3607$0$19617$65785112@news.neostrada.pl
    > [..........]
    >
    > na adres typu:
    > From: Trybun <xxxx> - ze zrodla Twoich postow??
    >
    > zakladam jednak, ze xxxx w zrodle postow nie bylo Twoim PRYWATNYM
    > adresem,jeno mniej waznym (jesli w ogole realnie istniejacym), czyms for
    > usenet....
    > Czyli co? zaczeli dlubac w zrodle postow: od prawdziwego ip, potem
    > prawdziwy dostawca internetu, jakas robota specjalsow najwyrazniej :)

    Na adres zupełnie (chyba na pewno) niezwiązany z Usenetem. Ktoś się
    musiał postarać i mieć możliwości aby go zdobyć. Albo miał jakąś ekstra
    pamięć, bo być może kiedyś użyłem go na potrzeby Grup. Tak bywa jak się
    na lewo i prawo szafuje swoimi danymi choćby w celach rejestracyjnych.

  • 369. Data: 2023-05-01 16:14:14
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:u2oe6e$62kf$1@dont-email.me
> [...]
    > bo być może kiedyś użyłem go na potrzeby Grup. Tak bywa jak się na lewo i
    > prawo szafuje swoimi danymi choćby w celach rejestracyjnych.

    tak, najwyrazniej ktos poszperal...

  • 370. Data: 2023-05-01 18:41:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Trybun <L...@j...cb> wrote:

    > Nie chodzi o anonimowość wobec admina, a, że tak powiem, wobec
    > obyczajówki, cenzora,czy zbyt mocno zaangażowanych w dyskusję
    > dyskutantów.

    To akurat rozumiem.

    > W swoim czasie gdy jeszcze się udzielałam na "Polityce" zacząłem na
    > PRYWATNE  konto email dostawać pogróżki.

    Musiało gdzieś wycieknąć, żeby ktoś je połączył z twoją internetową
    tożsamością.

    > A jak sprawa wygląda z aioe org? Nawet VPN nie stanowił dla nich
    > przeszkody..

    Każdy admin może sobie zrobić tak, jak uważa... i potem on może ponosić
    konsekwencje. Może we Włoszech prawo jest inne. A może to ja mam paranoję.

    Admin aioe to jedna osoba, w dodatku teraz jest chora (ciężko), więc do
    czasu wyzdrowienia wyłączyła serwer.

    --
    Jeśli dziewczyna w trakcie kłótni z tobą wyciągnie nóż, ty wyciągnij masło
    i chleb. Jej kobiecy instynkt weźmie nad nią górę i zrobi ci kanapkę.