  • 11. Data: 2010-02-03 16:19:40
    Temat: Re: parę pytań może ktoś pomoże
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 15:50:15 +0100, StClaus napisał(a):

    > Abstrahując od DVB
    > (ponieważ ciągle na rynku są TV bez tego dostępne) czy coś stoi
    > naprzeciw używaniu monitora z tunerem (sprawdziłem ma głośniki
    > wbudowane) jako telewizora?

    O ile będzie przystosowany do DVB-T i te głośniki to naprawdę są głośniki a
    nie tylko brzdąkadełka (a jeszcze lepiej żeby były w nim wyjścia na
    głośniki zewnętrzne) to nic nie stoi na przeszkodzie. Zwłaszcza że teraz
    każdy nieco lepszy monitor LCD jest HDTV capable. Zresztą, wiele zależy od
    tego jakim źródłem TV będziesz dysponował - nadajnikiem naziemnym,
    kablówką czy talerzem. Tylko w 1 przypadku potrzebujesz tunera DVB.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2010-02-04 15:11:16
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    W dniu 2010-01-30 17:01, StClaus pisze:

    > - w Media Markt widziałem monitor 24" z funkcją telewizora (wbudowany
    > tuner). Czy taki monitor może służyć tylko jako TV? Cena jest niższa niż
    > porównywalny TV tej wielkości, a monitor dodatkowo ma Full HD - TV nie.

    a ma HDMI?

    --
    Psychik

  • 13. Data: 2010-02-04 15:23:22
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 4, 4:11 pm, Psychik <p...@Z...pl> wrote:

    >     a ma HDMI?

    jak ma dvi, to ma hdmi, tylko pytanie, czy ma hdcp.

    Marek

  • 14. Data: 2010-02-04 15:29:42
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    W dniu 2010-02-04 16:23, Marek Lewandowski pisze:

    > jak ma dvi, to ma hdmi

    ale poruta... no tak!

    --
    Psychik