  • 1. Data: 2010-01-30 13:59:37
    Temat: LCD 2x16 - gdzie taki kupić..
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    W pewnym urzadzeniu padł wyświetlacz, wygląda na standardowy LCD 2x16 na
    odwrocie ma naklejkę GDM1602S-FL-YBS ver.2.1, podpowiecie gdzie moge kupic
    jedna sztuke ewentualnie jakiego mam szukać zeby sterowniki były
    kompatybilne?

    poki co znalazłem cos takiego (pasuje wymiarami :-)
    http://www.allegro.pl/item900516994_lispol_wyswietla
    cz_lcd_2x16_duzy_podswietlany.html )
    , czy będzie sie nadawał?

  • 2. Data: 2010-01-30 19:20:22
    Temat: Re: LCD 2x16 - gdzie taki kupić..
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

> [...]
    >kompatybilne?

    > poki co znalazłem cos takiego (pasuje wymiarami :-)

    na 99% TAK
    (zakładam że pomiędzy LCD a płytką urządzenia jest jakis kawałek taśmy którą
    możesz sobie zrobić ewentualne "przepinowanie")

  • 3. Data: 2010-02-02 19:18:01
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    cz_lcd_2x16_duzy_podswietlany.html )

    > na 99% TAK
    > (zakładam że pomiędzy LCD a płytką urządzenia jest jakis kawałek taśmy
    > którą możesz sobie zrobić ewentualne "przepinowanie")

    DZIAŁA THX !!