  • 1. Data: 2009-03-17 16:45:32
    Temat: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Siedzi w przetwornicy ładowania APC BACK UPS500 CS.

    Dzięki
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-18 08:13:13
    Temat: Re: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?
    Od: "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl>

    > Siedzi w przetwornicy ładowania APC BACK UPS500 CS.

    Nie sądzę, aby można go było zastosować.
    TNY264 to rodzina TinySwitch-II. Przede wszystkim ma 3x większą
    częstotliwość kluczowania, rozmycie tej częstotliwości (jitter).

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-18 09:38:05
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > TNY264 to rodzina TinySwitch-II. Przede wszystkim ma 3x większą
    > częstotliwość kluczowania, rozmycie tej częstotliwości (jitter).

    W datascheet podają że TNY255 ma 133KHz tak jak i TNY264. Tylko mniejsze
    TNY254-253 mają 44kHz.
    Dzisiaj rano znalazłem jeszcze TNY256.
    Wszystkie te TNY255, 256, 264 siedzą w identycznych zasilaczach do kamer.
    Czyli producent co miał to wlutowywał.
    Pech chciał akurat TNY255 jest z kraterem jak na marsie.
    Doszedłem do wniosku że i tak poszukam oryginału. W końcu to UPS.

    Marek

  • 4. Data: 2009-03-18 11:25:15
    Od: "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl>

> [...]
    > Pech chciał akurat TNY255 jest z kraterem jak na marsie.
    > Doszedłem do wniosku że i tak poszukam oryginału. W końcu to UPS.

    Faktycznie, nie zauważyłem różnic częstotliwości w ramach rodziny.

    Jeśli możesz dostać oryginalny, to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym
    przypadku trzeba by przetestować, czy trochę mniejszy limit prądu TNY264
    nie stanowi problemu.
    Inne parametry też należałoby sprawdzić (np. poziom prądu pinu EN, przy
    którym wyłączane jest kluczowanie).

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-03-18 11:34:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    >
    > Jeśli możesz dostać oryginalny, to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym
    > przypadku trzeba by przetestować, czy trochę mniejszy limit prądu TNY264

    Właśnie ten limit pradu drenu mnie niepokoi. Może się okazać że przy
    głębokim rozładowaniu akumulatora przetwornica nie wystartuje.
    Miałem cichą nadzieję że po pierwszym poście ktoś odpowie: "tak działa w
    100% lutuj śmiało" :)
    No dobra szukam oryginału...
    Temat zamykam.

    Marek