  • 11. Data: 2010-02-25 14:41:35
    Temat: Re: [piątkowo] Malina jedziemy ;-)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    glang pisze:

    > nie macie wrażenia że te filmiki ukazuja się w TVN Turbo po tym jak
    > pojawiają się na p.m.s.?
    > teraz "malina" wcześniej "ale się walły" :))

    Trudno się dziwić, skoro Wojtek Jakóbczyk pracuje w tej telewizji. Na
    grupie go nie widać, co nie znaczy, że nie czyta. ;)
    Podejrzewam, że kilka innych osób z TVN Turbo czyta naszą grupę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-02-25 15:21:32
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Było nawet miesiąc temu :) Jestem ciekaw czy wszyscy przezyli i co tak na
    > dobrą sprawę stało się z autem. Czy koziołkował i ile. co to był za Mitsu
    > i jaki miał silnik, ktos wie?
    Na jutubie jest inny filmik zatytulowany Mitsu Galant, wiec moze to galant.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 13. Data: 2010-02-25 15:30:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hm5v0r$7lk$1@news.dialog.net.pl...

    > Trudno się dziwić, skoro Wojtek Jakóbczyk pracuje w tej telewizji. Na
    > grupie go nie widać, co nie znaczy, że nie czyta. ;)

    Oj gdyby czytal, to zapewne oddzywalby sie...

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-02-25 20:07:32
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Trudno się dziwić, skoro Wojtek Jakóbczyk pracuje w tej telewizji. Na
    > grupie go nie widać, co nie znaczy, że nie czyta. ;)
    > Podejrzewam, że kilka innych osób z TVN Turbo czyta naszą grupę.

    przygotujmy się na oczernianie PMS-u w TVN Turbo po ukazaniu się tylu
    niezbyt przychylnych opini na ich temat (min łajzy, hehe):)
    było, nie było - PMS jest jedną z niekomercyjnych oryginalniejszych grup o
    szerokiej tematyce motoryzacyjnej, dodatkowo po nttp
    powód do chluby
    czytam od 2001, czasami coś pisuje :)

    pozdrawiam
    Łukasz W.

  • 15. Data: 2010-02-25 21:38:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw

    "Qrwa ... w pizdu ... Jezu"
    Jakież to qrwa bosko-słodkie ;D

  • 16. Data: 2010-02-25 22:21:07
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.02.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > Trudno się dziwić, skoro Wojtek Jakóbczyk pracuje w tej telewizji. Na
    > grupie go nie widać, co nie znaczy, że nie czyta. ;)
    > Podejrzewam, że kilka innych osób z TVN Turbo czyta naszą grupę.

    Proponuję sprawdzać co się wie zanim się coś napisze ;)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 17. Data: 2010-02-25 22:35:03
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    Przecież to fake. Koleś porzucał komórką po podłodze, pokrzyczeli sobie a wy
    sie nabieracie jak dzieci...

  • 18. Data: 2010-02-25 22:50:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Proponuję sprawdzać co się wie zanim się coś napisze ;)

    Co się będę przemęczał - wyprowadź z błędu i po problemie. :P

  • 19. Data: 2010-02-25 23:08:49
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Co się będę przemęczał - wyprowadź z błędu i po problemie. :P

    Przeciez właśnie wyprowadziłem :-P

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 20. Data: 2010-02-27 13:07:48
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Przecież to fake. Koleś porzucał komórką po podłodze, pokrzyczeli sobie a
    > wy sie nabieracie jak dzieci...

    Pisk opon i odgłosy dachowania też podłożył?

    --
    Pozdrawiam, BM