  • 1. Data: 2010-02-25 11:36:21
    Temat: [piątkowo] Malina jedziemy ;-)
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw

    p.

  • 2. Data: 2010-02-25 11:40:13
    Temat: Re: [piątkowo] Malina jedziemy ;-)
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Paweł W. napisał:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw
    Bylo wczoraj w Raporcie na TVN Turbo. Tylko nie wiem czy mam sie smiac
    czy plakac nad tymi idiotami :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-02-25 11:54:09
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 25 lut 2010 o 11:40 GMT, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Bylo wczoraj w Raporcie na TVN Turbo. Tylko nie wiem czy mam sie smiac
    > czy plakac nad tymi idiotami :-)

    Bylo to juz na grupie tydzien temu...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-02-25 11:57:56
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    A gdzie reszta?
    Czetnie zobaczylbym jak sie skonczylo:)

  • 5. Data: 2010-02-25 11:58:26
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    A gdzie reszta?
    Nie nakrecili co zostalo z auta?

  • 6. Data: 2010-02-25 12:00:08
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Bylo to juz na grupie tydzien temu...

    Jeżeli było to sorry, staram się czytać grupę co dzień, ale nie zauważyłem
    tego wcześniej.

    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2010-02-25 12:07:50
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Brzezi wrote:

    > Bylo to juz na grupie tydzien temu...

    Było nawet miesiąc temu :) Jestem ciekaw czy wszyscy przezyli i co tak na dobrą
    sprawę stało się z autem. Czy koziołkował i ile. co to był za Mitsu i jaki miał
    silnik, ktos wie?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 8. Data: 2010-02-25 12:17:11
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw

    nie macie wrażenia że te filmiki ukazuja się w TVN Turbo po tym jak
    pojawiają się na p.m.s.?
    teraz "malina" wcześniej "ale się walły" :))
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-02-25 12:33:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    glang pisze:

    > nie macie wrażenia że te filmiki ukazuja się w TVN Turbo po tym jak
    > pojawiają się na p.m.s.?
    > teraz "malina" wcześniej "ale się walły" :))

    Ja mam.
    Te lajzy z TVN potrafia tylko isc na latwizne, co ma swoje
    odzwierciedlenie w kiepskich programach, ktore tworza :/

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-02-25 13:46:25
    Od: marjan <k...@g...com>

    Karolek pisze:

    > Ja mam.
    > Te lajzy z TVN potrafia tylko isc na latwizne, co ma swoje
    > odzwierciedlenie w kiepskich programach, ktore tworza :/

    Ja też. Ślimak Remi'ego był w raporcie też dzień po ukazaniu się na p.m.s.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz