  • 1. Data: 2011-12-26 15:43:46
    Temat: plazma kontra lcd
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .

    6743 (20111226) __________

  • 2. Data: 2011-12-26 17:07:53
    Temat: Re: plazma kontra lcd
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .

    lcd

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-12-26 18:36:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > lcd

    led lcd

  • 4. Data: 2011-12-26 18:58:54
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-26 16:43, Marek pisze:
    > zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6743 (20111226) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wiekszosc plazm na rynku to tani shit 1024x768, bardzo ladnie widac
    roznice w obrazie pomiedzy dowolnym HD a tym czyms. Proponuje udac sie
    do najblizszego sklepu i poprosic o postawienie kolo siebie plazmy i
    dowolnego HD z tym samym zapuszczonym sygnalem.

    Polecam mediamarkt tam czesto stoja obok siebie i widac wyraznie siatke
    pikseli w plazmie 1024x768, efekt mozna porownac do ogladania kwiatka
    przez sitko do maki.

  • 5. Data: 2011-12-26 19:52:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 19:58:54 +0100, Zenek napisał(a):
> [...]
    > do najblizszego sklepu i poprosic o postawienie kolo siebie plazmy i
    > dowolnego HD z tym samym zapuszczonym sygnalem.

    Tylko jeszcze sygnal musi byc prawdziwe HD

    > Polecam mediamarkt tam czesto stoja obok siebie i widac wyraznie siatke
    > pikseli w plazmie 1024x768, efekt mozna porownac do ogladania kwiatka
    > przez sitko do maki.

    Ale czy to nie jest kwestia parametrow - ze przy pewnej wielkosci ekranu i
    rozdzielczosci i odleglosci od ekranu piksele widac, a mniejsze juz nie.
    Tylko ze w domu ogladasz z 2-5m a nie z pol metra.

    J.

  • 6. Data: 2011-12-26 21:05:22
    Od: "wojtek" <a...@b...ccc>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najblizszego sklepu i poprosic o postawienie kolo siebie plazmy i
    > dowolnego HD z tym samym zapuszczonym sygnalem.

    Mam L42S20E i żadnej siatki nie widzę. Kupiłem go za 2kzł i nie zamienie na
    żaden gówniany LCD za tą kwotę.

    --
    wojtek

    P.S Tak wiem że on ma FullHD

  • 7. Data: 2011-12-26 21:25:02
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > Mam L42S20E i żadnej siatki nie widzę. Kupiłem go za 2kzł i nie zamienie
    > na żaden gówniany LCD za tą kwotę.
    >
    > --
    > wojtek
    >
    > P.S Tak wiem że on ma FullHD

    Siatki nie widzisz bo czytac ze zrozumieniem nie potrafisz.

    ::):):):)

  • 8. Data: 2011-12-27 00:06:33
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

> [...]
    > sygnatur wirusow 6743 (20111226) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    nie da się odpowiedziec jednym słowem.
    Zobacz na hdtv.com.pl ale nie zaczynaj od zadawania tego pytania :)

    MaW

  • 9. Data: 2011-12-27 00:39:07
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    W wiadomości:jda4o0$fgc$...@p...pl,
    Marek <s...@o...pl> nastukał:
    > zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .

    tylko plazma w fullHD

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-12-27 08:09:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Polecam mediamarkt tam czesto stoja obok siebie i widac wyraznie siatke
    > pikseli w plazmie 1024x768, efekt mozna porownac do ogladania kwiatka

    Dobr aplazma jest lepsza od dobrego lcd, ale... zre prad, szybciej sie
    zuzywa, moze brzeczec.