  • 11. Data: 2011-12-27 09:27:13
    Temat: Re: plazma kontra lcd
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jda4o0$fgc$1@polsl.pl...
    > zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .

    Różnice się zatarły
    Rzuć monetą, idź do sklepu i kup sobie jaki ci się spodoba.

  • 12. Data: 2011-12-27 13:11:18
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Różnice się zatarły
    > Rzuć monetą, idź do sklepu i kup sobie jaki ci się spodoba.

    IMO nie zatarly sie - sa mniej "uciazliwe" przy sygnale cyfrowym hd
    jednak przy sygnale sd dalej plazma gora (pomijam juz analog)
    tematu odwzorowania koloru nawet nie tykam ...

  • 13. Data: 2011-12-27 13:26:04
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > IMO nie zatarly sie - sa mniej "uciazliwe" przy sygnale cyfrowym hd
    > jednak przy sygnale sd dalej plazma gora (pomijam juz analog)
    > tematu odwzorowania koloru nawet nie tykam ...

    Różnić szczegółowych jest więcej, niemniej wchodząc do sklepu z telewizorami
    już nie potrafię kątem oka odróżnić gdzie stoją plazmy, a gdzie LCD.
    Autor sam musi określić co dla niego ważne.

  • 14. Data: 2011-12-27 13:50:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-27 14:26, !sp pisze:

> [...]
    >
    > Różnić szczegółowych jest więcej, niemniej wchodząc do sklepu z
    > telewizorami już nie potrafię kątem oka odróżnić gdzie stoją plazmy, a

    Zenek już napisał. Tam gdzie widzisz 1024x768 to są plazmy.
    Na na swoim Panasonicu TX-P42S10E też mam 1024x768 - gdy podłączam do
    niego starego laptopa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2011-12-27 13:58:26
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Komorowski w Full HD wyglada znacznie lepiej.
    Zresztą inni Umiłowania Przywódcy takoż.

    Żeby konterfekt wyglądał należycie trzeba koniecznie kupić telewizor 600Hz.

    [nie wiem czy nie będzie taniej kupić kilka plakatów z Umiłowanymi
    Przywódcami]
    [jakość (plakatów) gwarantowana]

  • 16. Data: 2011-12-27 14:05:06
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    "
    > Na na swoim Panasonicu TX-P42S10E też mam 1024x768 - gdy podłączam do
    > niego starego laptopa."

    I jak ogladasz w wydzielonym okienku o wielkosci 1024x768 w innym
    wypadku widzisz 1024x768 przeskalowane do 1920x1080.

    Czytanie ze zrozumieniem to podstawa.

  • 17. Data: 2011-12-27 14:45:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-27 15:05, Zenek pisze:
    > "
    >

    > I jak ogladasz w wydzielonym okienku o wielkosci 1024x768 w innym
    > wypadku widzisz 1024x768 przeskalowane do 1920x1080.

    A jak rozszerzę na cały ekran to twoim zdaniem obraz jest identyczny z
    tym jaki dostaję z 1080p?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2011-12-27 14:57:06
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 15:45, Mario pisze:

    > A jak rozszerzę na cały ekran to twoim zdaniem obraz jest identyczny z
    > tym jaki dostaję z 1080p?

    Ja nie napisalem identyczny tylko przeskalowany a to duza roznica !

    Tak na chlopski rozum wyjasnie ci jaka informacje chcialem przekazac:

    Na Plazmie 32'' lub wiekszej o rozdzielczosci nominalnej(natywnej)
    1024x768 widac wyraznie siatke pikseli. Najlepiej porownac to stawiajac
    obok naszego testowanego TV inny TV z wyswietlaczem plazmowym lub LCD o
    rozdzielczosci 1920x1080 tzw FullHD.

  • 19. Data: 2011-12-27 15:39:00
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Komorowski w Full HD wyglada znacznie lepiej.
    > Żeby konterfekt wyglądał należycie trzeba koniecznie kupić telewizor
    > 600Hz.

    Skoro ktoś chce mieć tanio i dobrze, to kupuje plazma 50 cali z ekranem XGA
    1024*768?, do naziemnej telewizji analogowej 4:3
    Lepszy obraz miał na kineskopie.
    Inny chce korzystać z fimoteki BR 1080p to kupuje droższy 1920*1080
    Chmara ludzi wymienia stare CRT na LCD przygotowane do naziemnej cyfrowej

    Ktoś woli Telewizor Plazmowy 50'' Panasonic TX-P50C3E, ktoś LCD LG 47LV5500
    Plazma lepsza jest i basta:-(

  • 20. Data: 2011-12-27 15:55:26
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 16:39, !sp pisze:

> [...]
    >
    > Ktoś woli Telewizor Plazmowy 50'' Panasonic TX-P50C3E, ktoś LCD LG 47LV5500

    "To Futerko jest lepsze to futerko miec wole."

    :):):):)