  • 11. Data: 2010-02-14 08:12:56
    Temat: Re: pomocy - co to za auto? Zwyciężca
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl79au$sv5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ktoś ma pomysł co to za samochód?

    to chyba jednak byla MR2. Czyli nie Honda, a Toyota.
    Oczywiście ten model http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2 choć jak patrze
    teraz to następny jest fajniejszy ;-)
    Dzieki chłopaki za podpowedz.

    Troche to były inne czasy, choć w sumie nie aż tak odległe, bo bylo to
    jakies 15 lat tamu. Jak na motoryzacje widac, moze to być już kawał czasu
    ;-)
    Wtedy to auto to był dla mnie mega kosmos. W dzisiejszych czasach trudno
    znaleźć coś co nas az tak zafascynuje :D
    Jechalem tym, a jeszcze nie mialem prawa jazdy i daleko mi bylo do tego ;-)
    i myslalem sobie, ze taki wózek to jest szczyt marzeń ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 12. Data: 2010-02-14 08:46:14
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > Oczywiście ten model http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2 choć jak
    > patrze teraz to następny jest fajniejszy ;-)

    Był mocno kultowy jak wyszedł. Lekki, idealny rozkład masy, świetnie się
    prowadził, niezawodny. Puryści jęczeli, że następcę Toyota popsuła. Pierwsze
    modele następcy zanim coś tam w zawieszeniu pozmieniali były bardzo wrażliwe
    na granicy przyczepności i lubiły znienacka się obrócić. Starszy model był
    podobno dużo bardziej przewidywalny. Tak jak opisałeś to musiało być MR2.
    Jeszcze jako ciekawostka - we Francji nazywało się MR jako że MR2 czytane po
    francusku = gó*no albo gó*niany ;)

  • 13. Data: 2010-02-14 09:09:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:hl8adh$fa8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jeszcze jako ciekawostka - we Francji nazywało się MR jako że MR2 czytane
    > po francusku = gó*no albo gó*niany ;)

    Ta, słyszałem o tym, ale chyba jeszcze inaczej sie nazywał, bo MERD po
    francusku to cholera

    ps. jest wiecej aut, ktore mają różne nazwy w różnych regionach swiata, ze
    wzgledu na tłumaczenie nazwy. Pierwszy z brzegu jaki mi sie przypomina to
    Łada NIVA, ktora w skandynawi (NIVA) ponoć oznacza "nie jedzie" czy coś
    takiego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 14. Data: 2010-02-14 10:09:07
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Ta, słyszałem o tym, ale chyba jeszcze inaczej sie nazywał, bo MERD po
    > francusku to cholera

    merde to właśnie gó*no a 2 to deux czyli szybko wymawiane em er deux daje
    merdeux - gó*wniany

> [...]
    > wzgledu na tłumaczenie nazwy. Pierwszy z brzegu jaki mi sie przypomina to
    > Łada NIVA, ktora w skandynawi (NIVA) ponoć oznacza "nie jedzie" czy coś

    ja znałem to w wersji z Chevroletem Nova i Pd. Ameryką

  • 15. Data: 2010-02-14 10:15:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemek V wrote:

    > ja zna?em to w wersji z Chevroletem Nova i Pd. Ameryk?

    Ja też. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-02-14 10:49:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:hl8eoe$9dg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > ja znałem to w wersji z Chevroletem Nova i Pd. Ameryką

    widocznie mi sie pokićkało ...

    Takie coś znalazłem
    http://www.tlumaczymy.org/aktualnosci.php?id=2

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 17. Data: 2010-02-14 10:54:49
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Wtedy to auto to był dla mnie mega kosmos. W dzisiejszych czasach trudno
    > znaleźć coś co nas az tak zafascynuje :D

    zgadza sie. ja sie fascynowalem fiatem coupe. jak pierwszy raz w 94
    zobaczylem na ulicy to byl dla mnie szok. kilka lat temu spelnilem marzenie
    z dziecinstwa i sobie kupilem. a z dzisiejszej motoryzacji to nic nie robi
    na mnie wlasciwie wrazenia.

  • 18. Data: 2010-02-14 14:06:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    peter wrote:

> [...]
    > marzenie z dziecinstwa i sobie kupilem. a z dzisiejszej motoryzacji to
    > nic nie robi na mnie wlasciwie wrazenia.

    Gdybyś miał teraz 10 lat to na pewno by robiło. ;)

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-02-14 18:26:37
    Od: "Maciek \"Sołtys\"" <s...@o...pl>

> [...]
    > ze wzgledu na tłumaczenie nazwy. Pierwszy z brzegu jaki mi sie
    > przypomina to Łada NIVA, ktora w skandynawi (NIVA) ponoć oznacza "nie

    No i słynne Mitsu Pajero które w hiszpańskojęzycznych krajach nazywa się
    Montero.
    Bo Pajero to ... Onanista :D

    --
    Maciek "Sołtys"