    From: "MSepujszon" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: praca po inż. środ?
    Date: Fri, 11 Sep 2009 23:05:57 +0200

    Niedługo skończę studia I. stopnia (inż. środowiska) po swojej dziwnej
    specjalności, którą już po 2 latach rozwiązują na moim wydziale.
    Mówiąc szczerze zupełnie nie mam pojęcia co dalej-wszystkiego było po trochu
    (trochę biologii,trochę chemii,matlaba, b. niewiele AutoCAD-a tj. do
    projektowania czegokolwiek ja się nie nadaję), wydaje mi się,że wcześniej te
    specjalności były bardziej przemyślane.
    Iść na studia magisterskie tylko po to,aby po dwóch latach mieć takie same
    przemyślenia jakoś mi sie nie uśmiecha...

    Co Panowie inżynierowie proponują?
    Ja osobiście wolałbym już pójść do pracy, zacząć uczyć się czegoś
    konkretnego,a ewentualne studia mgr ukończyć w trakcie pracy.
    Czy moga Panowie inzynierowie polecic jakies miejsce w ktorym mozna zdobyc
    jakies doswiadczenie/praktyki
    (najbardziej interesowalaby mnie praca przy programach GIS-owych,ale mam
    swiadomosc,ze nie posiadam jeszcze duzej wiedzy)