  • 11. Data: 2009-09-14 00:26:12
    Temat: Re: praca po inż. ?rod?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 13 Sep 2009 21:41:44 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >Jak sie bardzo chce, to kazda uczelnie doprowadzi sie do upadku.
    >Poczynajac od pauperyzacji kadry. Etos zawodu zaczyna upadac kilka lat
    >pozniej. A potem juz tylko poglebiajaca sie zgnilizna, bo to niestety
    >jest dodatnie sprzezenie zwrotne.

    Akurat ten Instutut (Inzynierii Srodowiska) znam dobrze. Mial dosyc
    dobry poziom, kontakty miedzynarodowe i wspolprace. Niestety, nikomu
    nie przyszlo do glowy ze trzeba ksztalcic kadre, i nikomu nie przyszlo
    do glowy, ze kto sie do czegos nadaje, ten wyjedzie za granice. Co sie
    i wlasnie stalo...

    Zreszta, byc moze nikomu na Wydziale Inzynierii Sanitarnej i Wodnej na
    tym nie zalezalo, bo troche na ten Instytut (zajmujacy sie metodami
    matematycznymi, symulacja, optymalizacja) patrzano dosyc podejrzanie.
    No i teraz maja problem z glowy.

    A.L.

  • 12. Data: 2009-09-15 07:32:06
    Temat: Re: praca po inż. środ?
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

> [...]
    > wcześniej te specjalności były bardziej przemyślane.
    > Iść na studia magisterskie tylko po to,aby po dwóch latach mieć takie same
    > przemyślenia jakoś mi sie nie uśmiecha...
    > Co Panowie inżynierowie proponują?
    > Ja osobiście wolałbym już pójść do pracy, zacząć uczyć się czegoś
    > konkretnego,a ewentualne studia mgr ukończyć w trakcie pracy.
    > Czy moga Panowie inzynierowie polecic jakies miejsce w ktorym mozna zdobyc
    > jakies doswiadczenie/praktyki
    > (najbardziej interesowalaby mnie praca przy programach GIS-owych,ale mam
    > swiadomosc,ze nie posiadam jeszcze duzej wiedzy)

    Masz faktycznie dość dziwny stosunek do tych studiów, skoro nie uważasz za
    stosowne napisać jaką specjalność wybrałeś.
    Nie napisałeś nawet, czy ta inżynieria środowiska to kierunek czy wydział a
    to spora różnica. U nas (PWr) na wydziale IŚ były (i są) dwa kierunki w
    każdym po kilka specjalności i później jeszcze specjalizacje. Pewny jesteś
    chociaż co do uczelni? ;-)
    Pracy po inżynerii środowiska jest ogrom w projektowaniu, wykonastwie,
    handlu, usługach, przemyśle... Ale po instalacjach sanitarnych. Nie wiem jak
    po ochronie atmosfery, ani unieszkodliwianiu odpadów, ani pozostałych...
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 13. Data: 2009-09-15 14:05:20
    Od: "MSepujszon" <k...@w...pl>

    > Masz faktycznie dość dziwny stosunek do tych studiów, skoro nie uważasz za
    > stosowne napisać jaką specjalność wybrałeś.

    Sama nazwa myślę,że niewiele mówi - przecież jak wiele jest przedmiotów,
    które co kilka lat zmieniają nazwę, choć zawartość różni się nieznacznie.
    Zresztą przedmiot o tej samej nazwie może być prowadzony zupełnie inaczej na
    uczelni X
    i odmiennie na Y.

    Specjalność: Techniki Ochrony Środowiska (dawniej - Inżynieria Ochrony
    Środowiska,
    a w zamierzchłych czasach Hydrologia i Meteorologia - czy jakoś tak,choć za
    dużo związku to już z
    tą poprzedniczką chyba nie ma,bo hydrologii nie mieliśmy dużo)
> [...]
    > każdym po kilka specjalności i później jeszcze specjalizacje. Pewny jesteś

    Wydział i kierunek- tak, wiem,że u Was jest sporo specjalności - czytałem na
    stronie www

  • 14. Data: 2009-09-15 18:43:22
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Specjalność: Techniki Ochrony Środowiska (dawniej - Inżynieria Ochrony
    > Środowiska,

    A widzisz. U nas Ochrona to jest osobny kierunek, który z kierunkiem IŚ to
    miał parę ogólnych kursów na początku (w stylu analiza, algebra, itp).
    Czyli nie jesteś na inżynierii śrdowiska, tylko na ochronie.
    A tu to sam jestem ciekaw co ludzie po tym robią w zawodzie. Bo nie w
    zawodzie, to oczywiście wszystko można :-)
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 15. Data: 2009-09-15 20:58:53
    Od: "MSepujszon" <k...@w...pl>

> [...]
    > A tu to sam jestem ciekaw co ludzie po tym robią w zawodzie. Bo nie w
    > zawodzie, to oczywiście wszystko można :-)
    Nie, nie, nie
    Ja jestem na Inżynierii Środowiska, wydział też IŚ- u nas tak samo Ochrona
    Środowiska to osobny kierunek
    (z tym,że nabór na niego jest mniejszy jako,że oni nie wybierają
    specjalności).

    Do niedawna różnice były znaczne, bo ochrona kończyła z tytułem licencjata
    (nie mieli
    np. geometrii inż. ani AutoCAD-a),a dawny IOŚ (Inżynieria Ochrony
    Środowiska) jak sama nazwa wskazuje z tytułem inżyniera.
    Obecnie te różnice nie są już takie duże.

  • 16. Data: 2009-09-16 12:24:02
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Ja jestem na Inżynierii Środowiska, wydział też IŚ-

    Specjalność "technik ochrony Ś" nie jest na kierunku OŚ tylko na kierunku IŚ
    ?
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 17. Data: 2009-09-16 17:24:36
    Od: "MSepujszon" <k...@w...pl>

    > Specjalność "technik ochrony Ś" nie jest na kierunku OŚ tylko na kierunku
    > IŚ ?
    Czy to jest pytanie retoryczne?
    http://www.is.pw.edu.pl/index.php?id=57

  • 18. Data: 2009-09-18 12:33:00
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Czy to jest pytanie retoryczne?

    Tak... zdziwiłem się. Z przedstawionego opisu wynika, że to powinno być na
    OŚ :-)
    Bioinżynieria-to jest na różnych wydziałach, ale nie wiedziałem że nawet na
    IŚ to robią-fajne.
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 19. Data: 2009-09-19 06:16:35
    Od: "MSepujszon" <k...@w...pl>

> [...]
    > OŚ :-)
    > Bioinżynieria-to jest na różnych wydziałach, ale nie wiedziałem że nawet
    Już drugi rok próbują otworzyć tą specjalność i ciągle nie mogą zebrać choć
    15 chętnych osób.
    Zresztą i na moją było niewiele chętnych

  • 20. Data: 2014-07-11 15:18:04
    Temat: Praca dla Inzyniera w dziedzinie meteorologii
    Od: Urszula <0...@e...com>

    replying to A.L. , Urszula wrote:
    Poszukujemy do pracy w Wielkiej Brytanii Calibration Engineer do firmy
    Metereologicznej. Osoba ta bedzie zajmowala sie uzywaniem i kalibracja
    urzadzen m.nin. Micrometers, Vernier&digital calipers, Heigh gauges, Srew
    plug & ring gauges, Gauge blocks, Sine bars &tables, measuring machines
    resolving to 0.0001mm, screw plug &ring gauges. Zaintersowanych prosze o
    kontakt oraz przeslanie CV.

    i...@n...co.uk

    0044/7891220836

    --