  • 1. Data: 2014-06-04 16:11:41
    Temat: problem z Laptokiem - czarny ekran
    Od: NICE <n...@b...com>

    hej ho,

    Panowie co moze byc za fuckup.? Laptop asus k56 dzialal poltora roku
    jak dziki. a dzis wlaczam i niby dziala ...oprocz matrycy ktora jest
    czarna , delikatnie podswietlona. Podpialem zewnetrzny monitor po HDMI
    i dziala jak należy na zewnetrznym monitorze. ....karta do
    przelutowania? czy inna franca?

    Nice

  • 2. Data: 2014-06-04 16:36:33
    Temat: Re: problem z Laptokiem - czarny ekran
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > czarna , delikatnie podswietlona. Podpialem zewnetrzny monitor po HDMI
    > i dziala jak należy na zewnetrznym monitorze. ....karta do

    Inwerter, świetlówka. Jak zewnętrzny monitor działa to karta graficzna
    jest ok. Kiedyś miałem przypadek, że kabelek od inwertera się wypiął. No
    i uważaj, bo tam kilka tysięcy voltów jest. Trzeba pomierzyć napięcia na
    wejściu inwertera. Na wyjściu nie radze mierzyć zwykłym miernikiem.

  • 3. Data: 2014-06-04 16:42:19
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-06-04 16:36, Jingiel pisze:

> [...]
    > i uważaj, bo tam kilka tysięcy voltów jest. Trzeba pomierzyć napięcia na
    > wejściu inwertera. Na wyjściu nie radze mierzyć zwykłym miernikiem.

    ten laptop ma dwie karty dziala intel nvidia nie :(

    nice

  • 4. Data: 2014-06-04 22:39:11
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "NICE" <n...@b...com> napisał w wiadomości

    > ten laptop ma dwie karty dziala intel nvidia nie :(

    Standard, podgrzej nvidię gorącym powietrzem, jak nie masz HotAir to
    wystarczy opalarka na 300*C i jakieś 45-60 sekund. :-)

  • 5. Data: 2014-06-05 18:46:31
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik nom napisał:

    > Użytkownik "NICE" <n...@b...com> napisał w wiadomości

    > Standard, podgrzej nvidię gorącym powietrzem, jak nie masz HotAir to
    > wystarczy opalarka na 300*C i jakieś 45-60 sekund. :-)

    Po czymś takim trzeba tylko uzbierać kasę na nowego laptopa.
    Nie pisz takich rzeczy bo ktoś spróbuje zabijając sprzęt na amen.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 6. Data: 2014-06-07 14:38:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > uważaj, bo tam kilka tysięcy voltów jest. Trzeba pomierzyć napięcia na
    > wejściu inwertera. Na wyjściu nie radze mierzyć zwykłym miernikiem.

    Jingiel, ten laptop ma podświetlanie ekranu na LEDach, nie świetlówkach.