  • 1. Data: 2009-05-11 21:32:34
    Temat: program usterka prostytutka
    Od: "szrot" <n...@s...ie>

    Kiedyś na TVN był taki program Usterka. W jednym z odcinków przybyły
    fachowiec oprócz usługi do której był wezwany, proponował także inną i
    zadzwonił po dziewczynki :) Jaka była tematyka tego odcinka?

  • 2. Data: 2009-05-11 22:38:52
    Temat: Re: program usterka prostytutka
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kiedyś na TVN był taki program Usterka. W jednym z odcinków przybyły
    > fachowiec oprócz usługi do której był wezwany, proponował także inną i
    > zadzwonił po dziewczynki :) Jaka była tematyka tego odcinka?

    http://usterka.onet.pl/odcinki.html

    zyga

  • 3. Data: 2009-05-11 22:43:57
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > http://usterka.onet.pl/odcinki.html

    http://usterka.onet.pl/1133768,7,odcinki.html

    zyga

  • 4. Data: 2009-05-12 16:21:10
    Od: "L" <n...@n...com>

    > fachowiec oprócz usługi do której był wezwany, proponował także inną i
    > zadzwonił po dziewczynki :) Jaka była tematyka tego odcinka?
    usiłował kłaść płytki ceramiczne w kuchni - ale nawet gdyby miał 10cm w
    zwodzie byłby lepszy dla tych panienek niż do tej pracy której się podjął bo
    spartolił to do potęgi ;)

  • 5. Data: 2009-05-12 21:04:21
    Od: "szrot" <n...@s...ie>

    Użytkownik "L" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > usiłował kłaść płytki ceramiczne w kuchni - ale nawet gdyby miał 10cm
    > w zwodzie byłby lepszy dla tych panienek niż do tej pracy której się
    > podjął bo spartolił to do potęgi ;)

    Ja pamiętam że fajna była ta koleżanka :) Ma ktoś ten odcinek nagrany? W
    sieci nie ma