  • 11. Data: 2010-02-08 23:22:06
    Temat: Re: przebicie?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Feb 2010 23:03:34 +0100, Sebastian Biały wrote:

    >Miernik analogowy z zakresem 200mA - 5zł w sklepie niedaleko. Cieżko
    >trafić tańszy cyfrowy.

    A cyfrowy 10-15 zl.
    Na zakresie 2A mierzy pojedyncze mA i nie boi sie przeciazenia.

    J.

  • 12. Data: 2010-02-09 09:51:31
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Nie zawsze dasz radę utrzymać klemę przy czopie i
    > jednocześnie mieć pewnie podpięty miernik do obydwu.
    > Lepiej nie liczyć na szczęscie i wziąśc najtańszy miernik
    > analogowy zamiast cyfrowego.

    Prędzej spalisz ten analogowy niż cyfrowy :-).

  • 13. Data: 2010-02-09 09:52:45
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Miernik analogowy z zakresem 200mA - 5zł w sklepie
    > niedaleko. Cieżko trafić tańszy cyfrowy.

    Ale ten cyfrowy ma zawsze bezpiecznik na tym zakresie :-).
    Analogowy raczej niekoniecznie...

  • 14. Data: 2010-02-09 17:36:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Robert_J wrote:
    > Prędzej spalisz ten analogowy niż cyfrowy :-).

    Jak na razie przy pomiarze pradu "jałowego" w dwóch samochodach bilans
    mam 2:0. 2 cyfrowe padnięte. Analogowy za 5zł stuka wskazówką o
    ogranicznik i pokazuje poprawnie.