  • 11. Data: 2009-02-26 18:18:24
    Temat: Re: przelicznik mocy zasilacza
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 23 Feb 2009 06:51:53 +0000 (UTC),
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> screamed:

    > skoro pisze, ze pokazuje ciagle, to chyba jasne jest ze komputer ciagle nie
    > jest obciazony w 100%...
    > Maks licznik pkazuje 97W ale zaznaczam ze ja np. nie gram w zadne gry ani
    > nie kompresuje zadnego video.

    No więc czemu się dziwisz, że przy nieobciążonym komputerze nie wskazuje
    Ci mocy maksymalnej?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 19:17:13 user up 11995 days, 7:12, 1 user, load average: 0.43, 0.81, 0.54 ]

    Life is like a box of chocolates. It's full of nuts.

  • 12. Data: 2009-02-27 07:43:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@b...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No więc czemu się dziwisz, że przy nieobciążonym komputerze nie
    > wskazuje Ci mocy maksymalnej?

    czyli gdybym go maksymalnie obciazył to licznik powinien, chocby chwilowo
    ale jednak, pokazac cos koło 200W?
    To co musiałbym zrobic?

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"