  • 1. Data: 2011-03-13 21:33:03
    Temat: przetwornica do LEDów podświetlających wyświetlacz
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Potrzebuję przetwornicę zasilaną ze stabilizowanego napięcia 3,3V do
    podświetlenia wyświetlacza LCD z telefonu Siemens S65 (10,4V, 20mA). Jak
    najprościej ją zrealizować? Fajnie, żeby miała jak najmniej elementów
    (co by mało miejsca na płytce zajmowała) i była wykonana na tym, co
    dostępne w sklepie za rogiem :) Co proponujecie?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-03-13 22:01:00
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 13.03.2011 22:33, badworm wrote:
> [...]
    > (co by mało miejsca na płytce zajmowała) i była wykonana na tym, co
    > dostępne w sklepie za rogiem :) Co proponujecie?

    Skoro napięcie wejściowe i obciążenie jest mniej więcej stałe, to
    wystarczyło by zrobić step-up pędzonego z PWM z uC (+ może jakiś
    kondensator szereg z bramką tranzystora w razie zwiechy, czy resetu).

    Walter podpowiada dla 25kHz, L=3mH, wypełnienie 25%, prąd szczytowy
    poniżej 100mA.

  • 3. Data: 2011-03-13 23:45:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello badworm,

    Sunday, March 13, 2011, 10:33:03 PM, you wrote:

> [...]
    > (co by mało miejsca na płytce zajmowała) i była wykonana na tym, co
    > dostępne w sklepie za rogiem :) Co proponujecie?

    Jak w sklepie za rogiem, to chyba tylko - z wielkim obrzydzeniem -
    MC34063. Ale sprawność w takich warunkach będzie marna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-03-14 07:29:19
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (co by mało miejsca na płytce zajmowała) i była wykonana na tym, co
    > dostępne w sklepie za rogiem :) Co proponujecie?

    Proponuję płytę S65 i schemat do niej :)
    http://allegro.pl/siemens-a50-a52-a57-c60-c62-c65-c7
    0-c72-s65-sx1-i1502276335.html
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2011-03-14 20:29:29
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-14 00:45 RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jak w sklepie za rogiem, to chyba tylko - z wielkim obrzydzeniem -
    > MC34063. Ale sprawność w takich warunkach będzie marna.

    Hmm, a to nie jest scalak do step-down'ów?
    Step-up z 3V3 do 10V4 można zrobić np. z LM2621.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2011-03-14 21:11:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Monday, March 14, 2011, 9:29:29 PM, you wrote:

    > Hmm, a to nie jest scalak do step-down'ów?

    Naprawdę tak trudno zajrzeć do PDFa?

    > Step-up z 3V3 do 10V4 można zrobić np. z LM2621.

    Znacznie droższy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl