  • 1. Data: 2009-03-22 19:03:58
    Temat: qt - jak uzyskac taki efekt
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    chciałbym uzyskac takie efekt:
    http://www.kontact.org/pics/shots/news.png

    czyli: wewnątrz okna programu mam 3, czy ilestam, "podokien" które moge
    względem siebie przesuwać (to jeszcze zrobie qsplitterem), ale co
    trudniejsze, można takie podokno złapac za belkę i przestawić względem
    innych okien, zmieniając szyk.
    Musze to jakos samemu zaimplementować, czy jest jakas gotowa klasa?

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-03-23 12:50:47
    Temat: Re: qt - jak uzyskac taki efekt
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Kicer pisze:
> [...]
    > innych okien, zmieniając szyk.
    > Musze to jakos samemu zaimplementować, czy jest jakas gotowa klasa?
    Nie znam się zupełnie na QT, ale... to są zwykłe okna dokowane, a więc:
    http://xmelegance.org/devel/qthtml/mainwindows-dockw
    idgets.html
    http://idlebox.net/2006/apidocs/qt-x11-opensource-4.
    2.1.zip/qdockwidget.html

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2009-03-23 14:37:03
    Od: Kicer <...@...c>

    wloochacz wrote:

    > Nie znam się zupełnie na QT, ale... to są zwykłe okna dokowane, a więc:
> [...]

    wygląda na to że to to:) dzieki

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com