  • 1. Data: 2009-08-17 10:29:56
    Temat: radiatory - gdzie kupić?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    potrzebuję kilku radiatorów, ale nie jakieś typu "no name"
    tylko żeby były znane ich podstawowe parametry,
    ktoś wie gdzie możn kupić?

  • 2. Data: 2009-08-17 16:05:01
    Temat: Re: radiatory - gdzie kupić?
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Papa Smerf pisze:
    > potrzebuję kilku radiatorów, ale nie jakieś typu "no name"
    > tylko żeby były znane ich podstawowe parametry,
    > ktoś wie gdzie możn kupić?

    np TME

  • 3. Data: 2009-08-17 19:45:37
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "WojtasW" napisał:

    > np TME

    dzięki, ale TME jest baardzo skromne w tej materii, a często jedynymi
    podanymi parametrami są wymiary:O)

  • 4. Data: 2009-08-17 20:39:42
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Papa Smerf pisze:
    > potrzebuję kilku radiatorów, ale nie jakieś typu "no name"
    > tylko żeby były znane ich podstawowe parametry,
    > ktoś wie gdzie możn kupić?

    A moze byc radiator firmy Glin lub miedz?

    Noname to ty pewnie miales miec na imie.

  • 5. Data: 2009-08-17 21:53:39
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 21:45:37 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > dzięki, ale TME jest baardzo skromne w tej materii, a często jedynymi
    > podanymi parametrami są wymiary:O)

    Elfa

    --
    GLaF

  • 6. Data: 2009-08-17 22:40:17
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Papa Smerf pisze:

    > dzięki, ale TME jest baardzo skromne w tej materii, a często jedynymi
    > podanymi parametrami są wymiary:O)

    Wydaje mi się że właśnie jest najważniejszy parametr dla Ciebie
    "rezystancja cieplna" chyba, że faktycznie szukasz czegoś innego.

  • 7. Data: 2009-08-17 23:31:16
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "GLaF" napisał:
    > Elfa

    strzał w 10tke:O)
    mają tam wszystko do wyboru do koloru i ładnie wszystko opisane, nawet
    wykresy dali:O)

    troszkę mnie tylko ceny zaskoczyły, bo radiator jaki mnie interesuje
    kosztuje jakieś 4-5 stuwek:O)
    jak dobrze pamiętam, to na złomie kilogram aluminium kosztuje 4złote, więc
    skąd ta cena około 100zł za kilogram radiatora?:O)

  • 8. Data: 2009-08-18 14:31:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Papa Smerf napisał:

> [...]
    > jak dobrze pamiętam, to na złomie kilogram aluminium kosztuje 4złote,
    > więc skąd ta cena około 100zł za kilogram radiatora?:O)

    Podejrzewam, że doliczają sobie za Te Miejsca, W Których Nie Ma Aluminium.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2009-08-18 14:43:21
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "WojtasW" napisał:
    > Wydaje mi się że właśnie jest najważniejszy parametr dla Ciebie
    > "rezystancja cieplna" chyba, że faktycznie szukasz czegoś innego.

    tak, opór cieplny to podstawowy paramete, kolejny to wymiary, ale już
    polecono mi ELFe i tam jest wszystko pięknie, tak jak powinno byc, można
    sobie wybrać dokładnie to co się chce:O)

  • 10. Data: 2009-08-18 14:58:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > Podejrzewam, że doliczają sobie za Te Miejsca, W Których Nie Ma Aluminium.

    eee, poważnie?:O)
    bo te radiatory to przecież są odlewy i cięte na odpowiednią długość tylko,
    może jakaś technologia kosmiczna czy co?:O)