  • 41. Data: 2023-02-06 07:25:33
    Temat: Re: radioaktywny obiektyw
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No chyba wlasnie nie pyka.

    Te co mam to (BR-6 i podobny) nawet na stały chlorek potasu nie reaguje.

    > Swoja droga - banany naprawde zawieraja jakos znacząco wiecej niz inne
    > owoce?

    Tak. I orzechy brazylijskie też. Trochę jest prob pomiarów na YT.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2023-02-07 14:08:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Feb 2023 06:25:33 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Te co mam to (BR-6 i podobny) nawet na stały chlorek potasu nie reaguje.

    > Tak. I orzechy brazylijskie też. Trochę jest prob pomiarów na YT.

    Wychodzi na to, ze faktycznie - jablka w potas ubogie.
    Ale ziemniaki jeszcze bogatsze

    https://foodstruct.com/compare/potato-vs-bananas

    J.

  • 43. Data: 2023-02-11 16:07:13
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > No chyba wlasnie nie pyka.

    Dopiero później zauważyłem.
    Pika na poziomie szumu/tła.

    Po zageszczeniu "wywaru" ze skórek lub ze środka banana pika już całkiem
    solidnie.

    > Swoja droga - banany naprawde zawieraja jakos znacząco wiecej niz inne
    > owoce?

    0,5 g całkiem sporo.