  • 1. Data: 2010-03-14 20:24:31
    Temat: regeneracja felg aluminiowych [warm-maz]
    Od: "strusiu" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Potrzebuję zregenerować 4 aluminiowe felgi - wypiaskowanie, pomalowanie +
    ewentualne naprawienie. Z jednej z nich ucieka powietrze bardzo pomału. Raz
    na tydzień trzeba sprawdzić ciśnienie oraz dopompować. Felga nie byla
    nigdzie udeżona ale pewnie podczas wymiany opon w końcu się zarysowała. Poza
    tym wygląd nie jest już zachwycający i chciłbym odświeżyć.
    Problem w tym, że mieszkam w Kętrzynie (warmińsko-mazurskie) i Google
    najbliższe takie zakłady poleca pod Warszawą.
    W Olsztynie coś jest ale to jest wulkanizacja połączona z naprawą felg
    aluminiowych i nie wiem czy opłaca mi się oddawać do takiego wulkanizatora
    czy nie lepiej nadrobić drogi i oddać do zakładu specjalizującego się w tego
    typu regeneracją felg.

    Może ktoś z grupowiczów robił / regenerował felgi na terenie Mazur i może
    się pochwalić / odradzić zakład specjalizujący się w tego typu działalności.

    Pozdrawiam
    strusiu