  • 1. Data: 2009-03-15 20:33:41
    Temat: rezonator do Uzebox-a
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    Witam,

    potrzebuję wygenerować trochę prostej, kolorowej grafiki
    i 'wysłać' do odbiornika w postaci sygnału NTSC

    Tanie i ładne rozwiązanie to Uzebox
    http://belogic.com/uzebox/index.htm
    Ma tylko jedną wadę, potrzebuje rezonatora 2xNTSC,
    czyli 28,61818 MHz, który jest wyjątkowo mało popularny :/

    Może ktoś ma na zbyciu lub wie gdzie kupić ?

    Na razie z braku powyższego
    okroiłem engine uzeboxa z obsługi dźwięku
    i trybu 2 (z obsługą sprite'ów)

    Daje radę na rezonatorze 14,31818 uzyskać
    22 znaki x 28 linii :)

    Marcin

    PS
    Wcześniej poszukiwałem 'taniego i prostego videorecordera',
    który miał spełniać kilka wymogów.

    No i znalazłem rzecz idealną, może się komuś przyda:
    http://wiki.neurostechnology.com/index.php/Neuros_OS

  • 2. Data: 2009-03-15 21:17:35
    Temat: Re: rezonator do Uzebox-a
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <y...@y...yy.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://belogic.com/uzebox/index.htm
    > Ma tylko jedną wadę, potrzebuje rezonatora 2xNTSC,
    > czyli 28,61818 MHz, który jest wyjątkowo mało popularny :/

    Musi być w NTSC?
    AD725 ZTCP to może też PAL zrobić...
    Włodek

  • 3. Data: 2009-03-15 21:27:07
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > Musi być w NTSC?
    > AD725 ZTCP to może też PAL zrobić...

    Ano może, to wiem :)
    Ale ja potrzebuję NTSC - odbiornik przyjmuje tylko ten format.

    Marcin

  • 4. Data: 2009-03-16 07:08:47
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > czyli 28,61818 MHz, który jest wyjątkowo mało popularny :/
    >
    > Może ktoś ma na zbyciu lub wie gdzie kupić ?

    W nikompie kupisz oscylator 28.3220. Chyba 1% nie rozsynchronizuje ntsc.