  • 1. Data: 2009-03-15 16:43:19
    Temat: service manuale APPLE
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Uszanowanie

    Około 08.03.2009 , w celach edukacyjnych zapewne -
    na binarkach , grupa : alt.binaries.e-book.technical
    pojawiło się trochę service manuali do różnych urządzeń
    które mają logo z nadgryzionym jabłuszkiem .... .

    --
    awiesiek

  • 2. Data: 2009-03-15 17:22:53
    Temat: Re: service manuale APPLE
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > Około 08.03.2009 , w celach edukacyjnych zapewne -
    > na binarkach , grupa : alt.binaries.e-book.technical
    > pojawiło się trochę service manuali do różnych urządzeń
    > które mają logo z nadgryzionym jabłuszkiem .... .

    Z jakich serwerów jest darmowy dostęp ?

    pzdr,
    Aa

  • 3. Data: 2009-03-15 18:32:17
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Z jakich serwerów jest darmowy dostęp ?
    > pzdr,
    > Aa

    Za free raczej ciężko będzie znaleść serwer ,
    ale są takie z dostępem za 3 $ 3 dni
    np. : www.usenetserver.com

    --
    awiesiek

  • 4. Data: 2009-03-15 19:04:02
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Niedlugo bedzie trzeba placic za wyslanie mejla...

  • 5. Data: 2009-03-15 19:15:44
    Od: Dariusz Żołna <n...@e...com>

    Jacek pisze:
    > Niedlugo bedzie trzeba placic za wyslanie mejla...

    Jak to niedługo? Ja od dawna płacę.
    Nawet jak masz na darmowym serwerze, to też ktoś płaci (a Ty oglądasz
    reklamy).

    Dariusz Żołna

  • 6. Data: 2009-03-15 19:19:54
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Zapewne zauwazyles, ze platne strony rosna lawinowo.
    Gdzie sie czlowiek nie obroci, to zarejestruj sie i zaplac, a zobaczysz, co
    napisal na forum ktos_tam. A Google (ich sponsorowane reklamy na coraz to
    wiekszej ilosci stron), to juz zenada.

  • 7. Data: 2009-03-15 19:29:00
    Od: Dariusz Żołna <n...@e...com>

    Jacek pisze:
> [...]
    > napisal na forum ktos_tam. A Google (ich sponsorowane reklamy na coraz to

    Zainstaluj sobie porządną przeglądarkę z odpowiednim pluginem i nie
    będziesz oglądał żadnych reklam na www. A jak net wtedy hula... ho, ho!

    Dariusz Żołna

  • 8. Data: 2009-03-15 21:10:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jacek pisze:

> [...]
    > napisal na forum ktos_tam. A Google (ich sponsorowane reklamy na coraz to

    To sobie wytnij całego Google'a na firewallu i będziesz miał spokój od
    reklam. A jakie spokojne życie przy okazji przez wyszukiwarki...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-03-15 22:41:47
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > pojawiło się trochę service manuali do różnych urządzeń
    > które mają logo z nadgryzionym jabłuszkiem .... .

    Jak chcecie to wam to wrzuce na rapida - wazy 1,6 GB

    Andy

  • 10. Data: 2009-03-16 07:47:44
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 23:41:47 +0100, Andy napisał(a):

    > "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> schrieb im Newsbeitrag

    > Jak chcecie to wam to wrzuce na rapida - wazy 1,6 GB
    >
    > Andy

    Prosilbym.