  • 1. Data: 2021-05-11 21:34:32
    Temat: seguro.pl - opinie ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ktoś ma doświadczenie z nimi ?
    Chciałem kupić trochę procesorów, ale wolałbym żeby to nie był import z
    aliexpress...

    Kto ma jakieś doświadczenie z nimi ?

  • 2. Data: 2021-05-12 08:31:23
    Temat: Re: seguro.pl - opinie ?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 11.05.2021 o 21:34, sundayman pisze:
    > Ktoś ma doświadczenie z nimi ?
    > Chciałem kupić trochę procesorów, ale wolałbym żeby to nie był import z
    > aliexpress...
    >
    > Kto ma jakieś doświadczenie z nimi ?

    Ale to przed ładnych paru lat. Wszystko było w jak najlepszym porządku.
    Czy coś się nie zmieniło od tej pory to nie wiem.
    Jakieś słuchy chodziły że mają jakieś powiązania z JM (wręcz że to ich
    detal), ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia. Namiary i dane z KRS
    się nie pokrywają.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2021-05-12 08:49:22
    Od: MKi <...@...com>

    W dniu 2021-05-12 o 08:31, Dariusz Dorochowicz pisze:

> [...]
    > Jakieś słuchy chodziły że mają jakieś powiązania z JM (wręcz że to ich
    > detal), ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia. Namiary i dane z KRS

    Dawno temu kupowałem u nich często, wszystko było w porządku, dostawy
    były natychmiastowe. Ale ostatni zakup to 2005 rok.

    Wtedy też na ich stronie była jawna informacja, że są detalistą JM
    i korzystają ze wspólnego magazynu.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 4. Data: 2021-05-12 21:20:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wtedy też na ich stronie była jawna informacja, że są detalistą JM
    > i korzystają ze wspólnego magazynu.

    Dzięki.
    No nie wiem. Jak próbowałem dzwonić, to się włączała sekretarka.
    Ceny mają bez żadnych schodków. Procesor kosztuje 50 zł dla 1 szt. i dla
    100 szt. Dziwne to trochę.

  • 5. Data: 2021-05-16 09:05:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-12 21:20, sundayman wrote:
    > Ceny mają bez żadnych schodków. Procesor kosztuje 50 zł dla 1 szt. i dla
    > 100 szt. Dziwne to trochę.

    przecież mają schodki, widocznie trafiłeś na coś gdzie są braki i
    niedobory lub podobna historia

    MSOP10

    Cena brutto:
    Cena netto:

    1+
    3,59zł
    2,92zł

    10+
    3,48zł
    2,83zł

    25+
    3,41zł
    2,77zł

    100+
    3,23zł
    2,63zł

  • 6. Data: 2021-06-01 00:34:09
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > Kto ma jakieś doświadczenie z nimi ?

    Sprzed dekady, ale raczej dość dobre, tj. typowe polskie "skończyły się
    nam takie stabilizatory, na stronie były, wina systemu. Czy mogą być
    inne?" Potem zacząłem kupować wyłącznie za granicą -- ceny i asortyment
    znacznie lepsze, przesyłka kurierem za darmo. Niespecjalnie widzę sens
    kupowania od polskich dostawców -- wynegocjują sobie u producenta lepsze
    warunki niż np. Mouser?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2021-06-01 00:35:42
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    MKi wrote:

    > Dawno temu kupowałem u nich często, wszystko było w porządku, dostawy
    > były natychmiastowe. Ale ostatni zakup to 2005 rok.

    Skoro przestałeś, to nie wszystko było w porządku. ;-)
    Ale obsługa klienta istotnie bez zarzutu.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2021-06-01 09:29:30
    Od: MKi <...@...com>

    > Skoro przestałeś, to nie wszystko było w porządku. ;-)

    Było, było.
    Po prostu przestałem korzystać z podzespołów, które od
    nich kupowałem.
    A nigdy nie byli moim głównym dostawcą.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 9. Data: 2021-06-01 18:03:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    dla zainteresowanych ; kupiłem procesory.
    Zapakowane w tackę, folię metalizowaną. Niby poprawnie - ale już folia
    tylko zawinięta, nie odpompowana i zgrzana z pochłaniaczem wilgoci, jak
    w TME na przykład...

    Procesory oryginalne na tyle, na ile udało mi się sprawdzić.
    Tak, że zasadniczo OK.