  • 31. Data: 2010-03-16 08:47:39
    Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach...
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Wiesz... Jakby oni jechali 25-30km/h to bym złego słowa nie powiedział,
    > bo w sumie dużo więcej sam nie jechałem.

    Eee ty, mondry - skoro nie jechałeś dużo więcej niż 25-30, to po ki uj
    trułeś środowisko spalinami a nie pojechałeś rowerem? Przecież z taką
    prędkością byłeś zawalidrogą dla wszystkich posiadaczy terenówek, którym
    dziury nie straszne! Tylko nie pisz, że miałeś za daleko na rower i
    większość drogi jechałeś szybciej, a tylko na tym odcinku zwolniłeś, bo
    jeśli przyjdzie ci taki logiczny argument do łepetyny, to odniósłbyś go do
    rowerzystów i nie pisał bzdetów.

    > Ciągle nikt nie zauważa sedna: jechali rowerami z prędkością
    > energicznego marszu piechura.

    Nie każdy ma siłę maszerować z prędkością dziarskiego piechura prowadząc
    przy boku rower, który muszą prowadzić, bo w rowie go nie zostawi.

    > Jeśli prędkość taka sama a
    > niebezpieczeństwo dużo wyższe, to po cholerę w ogóle jechali, zamiast
    > dziarsko maszerować??

    Bo musieli zaprowadzić rower do lakiernika.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 32. Data: 2010-03-16 09:08:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ok, a sproboj przejsc 5km, albo przejechac te 5km na rowerze, w ktorym
    > przypadku bardziej sie zmeczysz?

    Powiedz mi czym jazda zygzakiem na granicy utraty równowagi kolesia w śniegu
    różni się od tego co jedzie na rowerze po paru piwach?

  • 33. Data: 2010-03-16 09:10:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ale co mu bedziesz tlumaczyl, jedzie za wolno, a wiec won hrabiemu z drogi

    Wolno to może jechać byle nie slalomem, większość tych mistrzów wygląda jak
    by jechało po kilku setkach wódki.

  • 34. Data: 2010-03-16 10:23:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Wolno to może jechać byle nie slalomem, większość tych mistrzów wygląda
    > jak by jechało po kilku setkach wódki.

    a cos ty sie uparl na ten slalom, lawa nic nie pisal o slalomie, jego jedyny
    argument to ze za wolna jada i tyle
    a sam pisze ze jechal z predkoscia dobrze pedalujacego rowerzysty

  • 35. Data: 2010-03-16 12:25:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Brzezi pisze:

    > Ok, a sproboj przejsc 5km, albo przejechac te 5km na rowerze, w ktorym
    > przypadku bardziej sie zmeczysz?

    W przypadku takiej nawierzchni? Zdecydowanie przejście pieszo będzie
    mniej męczące.

    > To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba...

    Torba wisi sobie spokojnie na rowerze, a ja idę obok prowadząc rower
    jako pieszy. Co za problem?

  • 36. Data: 2010-03-16 12:30:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> [...]
    > prędkością byłeś zawalidrogą dla wszystkich posiadaczy terenówek, którym
    > dziury nie straszne! Tylko nie pisz, że miałeś za daleko na rower i

    Nie dziury, a lód pod mokrym śniegiem ślepoto z funkcjonalnym
    analfabetyzmem.

    > większość drogi jechałeś szybciej, a tylko na tym odcinku zwolniłeś, bo
    > jeśli przyjdzie ci taki logiczny argument do łepetyny, to odniósłbyś go do
    > rowerzystów i nie pisał bzdetów.

    Cała trasa, którą jechałem - za wyjątkiem krótkiego odcinka trasy
    katowickiej, gdzie rowerów o dziwo nie było - była w takim stanie. Tak
    trudno pojąć?

    > Nie każdy ma siłę maszerować z prędkością dziarskiego piechura prowadząc
    > przy boku rower, który muszą prowadzić, bo w rowie go nie zostawi.

    Osoby z takim niedowładem w ogóle nie powinny jeździć jednośladem po
    drogach - w żadną pogodę.

    > Bo musieli zaprowadzić rower do lakiernika.

    Takie kretyńskie odpowiedzi to u ciebie wrodzone, czy musiałeś iść na
    specjalny kurs?

  • 37. Data: 2010-03-16 13:07:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a cos ty sie uparl na ten slalom, lawa nic nie pisal o slalomie, jego
    > jedyny argument to ze za wolna jada i tyle

    Bo jadąc WOLNO po śniegu rowerem właśnie tak to właśnie wygląda. Może temu
    jadącemu na rowerze wydaje się, że jest inaczej ale wystarczy spojrzeć na
    ślad jaki zostawiają żeby wszytko było jasne.

  • 38. Data: 2010-03-16 16:39:51
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Takie kretyńskie odpowiedzi to u ciebie wrodzone, czy musiałeś iść na
    > specjalny kurs?

    W zasadzie już w tym wątku było Ci powiedziane wszystko co powinieneś
    wiedzieć, ale chciałem zobaczyć jak zareagujesz na kolejnego nieprzychylnego
    ci posta - i nie zawiodłem się :))) Napiszesz coś jeszcze? Proszę...

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 39. Data: 2010-03-17 08:48:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl> napisał w
    wiadomości news:4b9fa649$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > wiedzieć, ale chciałem zobaczyć jak zareagujesz na kolejnego
    > nieprzychylnego ci posta - i nie zawiodłem się :))) Napiszesz coś jeszcze?

    nie prowokuj, chlopak i tak usilnie pracuje na miejsce w wikipedi obok
    buzdygana