  • 1. Data: 2010-03-14 22:15:59
    Temat: Warszawa - Poznan piatek po poludniu jak jechac
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Czy mozecie mi poradzic jak jechac ze scislego centrum Warszawy w piatek do
    Poznania zeby w miare szybko pokonac trase. Wyjade okolo 16 :)

    dzieki za porady praktykow

    pozdr

  • 2. Data: 2010-03-14 22:38:47
    Temat: Re: Warszawa - Poznan piatek po poludniu jak jechac
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    rt pisze:
    > Czy mozecie mi poradzic jak jechac ze scislego centrum Warszawy w piatek do
    > Poznania zeby w miare szybko pokonac trase. Wyjade okolo 16 :)
    >
    > dzieki za porady praktykow

    Zależy czy chcesz płacić 30(?) zł za A2.

    Bo jeśli tak, to:

    1. Wylatujesz z Warszawy al. Krakowską i w Jankach skręcasz na Wrocław,
    na wysokości Rawy Maz. zjeżdżasz na DK 72 na Łódź, dojeżdżasz do Brzezin
    i stamtąd do Strykowa, ale NIE DW 708 tylko na następnym skrzyżowaniu w
    prawo w ul. Kopernika (trochę mniej TIRów).

    2. Jw. tylko do trasy katowickiej jedziesz Alejami Jerozolimskimi przez
    Pruszków i Nadarzyn.

    3. Wylatujesz Górczewską na Sochaczew, stamtąd na Łowicz i Stryków.

    Osobiście w piątek po południu jechałbym 2. wariantem, ale i tak będzie
    korek.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2010-03-15 08:56:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Osobiście w piątek po południu jechałbym 2. wariantem, ale i tak będzie
    > korek.

    jak poleci drugim to ma duze szanse dojechac do poznania na okolice 22, samo
    opuszczenie warszawy i najblizszych okolic moze mu zajac ze 2 godziny, chyba
    ze cos sie pozmienialo w ostatnich 2-3 latach, osobiscie zawsze smigam przez
    rawe, i jedyne gdzie ewentualnie przystane to okolice janek, ale to na
    krotko, potem smigam sie milo i bez wiekszych problemow

    tez w piatek lece do poznania, tylko raczej w okolicach 12 i jade pierwszym
    wariantem

  • 4. Data: 2010-03-15 09:45:15
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozecie mi poradzic jak jechac ze scislego centrum Warszawy w piatek
    > do Poznania zeby w miare szybko pokonac trase. Wyjade okolo 16 :)
    > dzieki za porady praktykow

    IintreCity
    15:35 lub 16:36 z Warszawy Centralnej
    Czas przejazdu około 2:40h