  • 1. Data: 2021-02-24 23:42:42
    Temat: słucham radia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w pracy żeby polish my english

    i nie wiem czy jesteście świadomi, że tam namawiają Judasze do
    wnoszenia pozwów na najjasniejszy koncern vw z przyległościami Skoda
    itp za te spaliny na testach. I na merolka też pyszczą żeby im języki
    uschły. Hieny i pijawki jedne.

    Nie wiem czy w Polsce na Youtubie widać tez te reklamy ale chyba nie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 2. Data: 2021-02-25 10:08:58
    Temat: Re: słucham radia
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2021 22:42, PiteR wrote:
> [...]
    > uschły. Hieny i pijawki jedne.
    >
    > Nie wiem czy w Polsce na Youtubie widać tez te reklamy ale chyba nie.

    To taki sam walek jak "have you been involved in an accident that wasn't
    your fault" czyli na samym koncu sie okaze, ze to ty musisz doplacic do
    swojego odszkodowania, a jak nie to komornik.