  • 1. Data: 2014-06-24 02:47:18
    Temat: soundblaster and microphone
    Od: k...@g...com

    mam problem gdyz nie dziala mi mikrofon a zamiast tego jest line in

    jak ustawic microphone zamiast line in

  • 2. Data: 2014-06-24 03:35:15
    Temat: Re: soundblaster and microphone
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    k...@g...com <k...@g...com> w wiadomosci
    ps.com napisal(a):
    > mam problem gdyz nie dziala mi mikrofon a zamiast tego jest line in
    > jak ustawic microphone zamiast line in
    Zapomniales napisac jaki model tej karty. Ogólnie to ustawia sie w
    mikserze (czyli w programie konfigueacyjnym instalowanym razem ze
    sterownikami).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2014-06-24 09:59:08
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-24 02:47, k...@g...com pisze:
    > mam problem gdyz nie dziala mi mikrofon a zamiast tego jest line in
    >
    > jak ustawic microphone zamiast line in

    Jaka karta? Jeśli któryś z prawdziwych, starych soundblasterów (pci,
    ISA????) to tam niczego się nie ustawia, tam gniazdko mic-in jest
    hardwarowo mic-in, a line-in jest hardwarowo line-in i nic się nie da
    ustawić programowo. Jak coś nowszego - to szklana kula zaparowana...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-06-24 10:14:14
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wejdź w Programy -> Creative i poszukaj.
    Lub szukaj w ustawieniach Win (właściwości audio), np. wybór pomiędzy mikrofonem
    laptopa a mikrofonem zewnętrznym, albo pomiedzy
    używaniem sprzętu "natywnego" (na płycie głównej) a używaniem Creative Labs.

    -----