  • 1. Data: 2014-06-23 21:53:42
    Temat: kasowanie dysku
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    twardy? czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku? tylko że on
    długo trwa więc nie da rady wykasować...

  • 2. Data: 2014-06-23 21:56:59
    Temat: Re: kasowanie dysku
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-23 21:53, feldmarszałek tusk pisze:
    > istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    > twardy?

    tak

    > czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku?

    nie

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2014-06-23 21:57:32
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 23 Jun 2014 21:53:42 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    > twardy? czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku? tylko że on
    > długo trwa więc nie da rady wykasować...

    Pml vfgavrwr xhejn yrxnem an grtb vzorplyn?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-06-23 22:41:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 23.06.2014 21:53, feldmarszałek tusk pisze:
    > istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    > twardy?
    napewno, ale drugi dysk, nie ten z ktorego uruchomiłeś komputer

    > czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku?
    raczej usunie dane. Na tyle skutecznie że przeciętny użytkownik nie da
    rady...

    > tylko że on
    > długo trwa więc nie da rady wykasować...
    szybko to musisz tak przywalić młotem żeby talerz pogiąć/zniszczyć

    są takie mini dystrybucje linuksa, o ile pamiętam rescueCD zawiera je
    także, które kasują dane, na tyle skutecznie ze w 99.999% wystarczy.
    można je "sciągnąć" jako obraz uruchamialnego pendriva

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-06-25 11:59:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 23 Jun 2014 21:57:32 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Pml vfgavrwr xhejn yrxnem an grtb vzorplyn?

    Gnx. Nyr cbqcvfnł qrxynenpwę jvnel, jvęp cbmnzvngnar.

    [ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest ]
    [ tylu idiotów. (Stanisław Lem) ]

  • 6. Data: 2014-06-25 12:09:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-25 11:59, Przemysław Ryk pisze:

    > Gnx. Nyr cbqcvfnł qrxynenpwę jvnel, jvęp cbmnzvngnar.

    Nyr cbqboab zbżan jloenć fnzrzh yrxnemn .. avr jvrz avr olłrz qnjab :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-06-25 13:35:25
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    powskie buraki brakuje wam "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!",
    trzymajcie się przesłań wyzwolenia europy bo siejecie zamęt...

  • 8. Data: 2014-06-25 14:09:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    R.e.m.e.K <p...@w...pl> wrote:

    > Pml vfgavrwr xhejn yrxnem an grtb vzorplyn?

    Avr vfgavrwr. N anjrg wnxol vfgavnł gb tb avr mzhfvfm żrol fvę yrpmlł.
    Cbmbfgnwr vtabebjnć...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 9. Data: 2014-06-26 10:08:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Nyr cbqboab zbżan jloenć fnzrzh yrxnemn .. avr jvrz avr olłrz qnjab :)

    Ba jlovremr yrxnemn avr cb cemrxbanavnpu eryvtvwalpu, n cb cemlanyrżabśpv
    cneglwarw. Fjbwą qebtą pvrxnjr pb gb mn pubebon... ob pubel wrfg
    rjvqragavr.

  • 10. Data: 2014-06-26 10:14:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-26 10:08, Adam Wysocki pisze:

    > Ba jlovremr yrxnemn avr cb cemrxbanavnpu eryvtvwalpu, n cb cemlanyrżabśpv
    > cneglwarw. Fjbwą qebtą pvrxnjr pb gb mn pubebon... ob pubel wrfg
    > rjvqragavr.

    Zbżr gb wnxnś bqzvnan svyvcvńfxn nyob cbzebpmabść wnfan ob gb glcbjr qyn
    grtb glch yhqmv.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl