  • 1. Data: 2009-05-29 12:08:35
    Temat: sprzedam CBR1000rr 04 i ZZR600 95 - okazje
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Witam,

    Sorki za spam. Sprzedaja po okazyjnych cenach CBR1000rr 2004 i ZZR600 1995.

    Cena hondy jest okazyjna, nawet wedug Warty katalogowa wartosc to 20 200 zl.

    Sprzedaje obydwa bo chce kupic w miare nowgo xx

    Honda cbr 1000 rr 8300 zl.
    http://www.allegro.pl/item645238159_cbr_1000rr_2004_
    cbr1000rr_2004_cbr_1000_rr_
    2004.html

    Kawasaki zzr600 4 800 zl.
    http://www.allegro.pl/item645309363.html

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-05-29 12:19:20
    Temat: Re: sprzedam CBR1000rr 04 i ZZR600 95 - okazje
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Wieslaw napisał(a):
    > http://www.allegro.pl/item645238159_cbr_1000rr_2004_
    cbr1000rr_2004_cbr_1000_rr_
    > 2004.html

    Ty, KJ, wyglada troche jak Twoj brat.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-05-29 15:43:32
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    Ty, KJ, wyglada troche jak Twoj brat.

    No co Ty brat KJ nie jezdzi chondom

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 4. Data: 2009-05-30 22:39:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" napisał w wiadomości
> [...]
    > zl.
    >
    > Sprzedaje obydwa bo chce kupic w miare nowgo xx

    Cena Hondy według katalogu Warty to 20200zł, a na Twojej aukcji 21500zł.
    Naprawdę okazyjna cena.

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 5. Data: 2009-05-30 23:40:08
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Jasio" wrote...
    > "Wieslaw" napisał...

    > Cena Hondy według katalogu Warty to 20200zł, a na Twojej aukcji 21500zł.
    > Naprawdę okazyjna cena.

    Cena jest tak okazyjna, ze "Aukcja została usunięta przez pracownika
    Allegro."

    --
    James

  • 6. Data: 2009-05-31 06:38:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "James" napisał w wiadomości news:gvsg6q$1fh$1@news.onet.pl...
    > "Jasio" wrote...

    > Cena jest tak okazyjna, ze "Aukcja została usunięta przez pracownika
    > Allegro."

    No, fakt. Oryginalny link nie działa, ja wszedłem tam przez link do zygzaka.

  • 7. Data: 2009-05-31 09:51:25
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:

    > Cena Hondy według katalogu Warty to 20200zł, a na Twojej aukcji 21500zł.
    > Naprawdę okazyjna cena.

    To od dzisiaj cennik Warty wyznacza wartosc motocykla ? A co mowi ten
    cennik o moim FXR ? Takzciekawoscipytam.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-06-01 07:48:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gvtjv6$lvp$1@news.wp.pl...

    > To od dzisiaj cennik Warty wyznacza wartosc motocykla ? A co mowi ten
    > cennik o moim FXR ? Takzciekawoscipytam.

    Ja nawet nie wiem czy cennik Warty o tym XX mówi prawdę.
    Po prostu podawać cenę z katalogu Warty i mówić, że okazja to cena wyższa o
    1300zł - dziwne, nie?

  • 9. Data: 2009-06-01 07:52:19
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:

    > Po prostu podawać cenę z katalogu Warty i mówić, że okazja to cena
    > wyższa o 1300zł - dziwne, nie?

    No fakt.

    BTW. Czy w Polsce jest firma zajmujaca sie realna wycena wartosci
    pojazdow ? Tak jak to robia w Niemczech, np. Dekra ?
    Tam mozna podjechac do stacji Dekry i fachmani na podstawie cennikow,
    stanu motocykla i jego dodatkowego wyposazenia ustalaja wartosc pojazdu.
    Oczywiscie za oplata ale wystawiaja stosowny papier. Czesto potem w
    ogloszeniach wlasciciele podaja ze WGA (Wertgutachten) wynosi tyle i
    tyle a oni chca tyle i tyle.

  • 10. Data: 2009-06-01 07:55:06
    Od: marider <m...@g...pl>

    Jasio pisze:

    > Ja nawet nie wiem czy cennik Warty o tym XX mówi prawdę.
    > Po prostu podawać cenę z katalogu Warty i mówić, że okazja to cena
    > wyższa o 1300zł - dziwne, nie?

    A moze ten katalog jest starego rocznika i Warta wypuscila nowy z
    aktualnymi cenami? Chyba ze wszystkie TU maja jakis uniwersalny ale i
    tak jak chce, to sprzeda. Sie czepiacie ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki