  • 1. Data: 2011-03-12 10:12:59
    Temat: stary poczciwy 89C2051
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam problem z tym scalakiem, działa mi około 10 sekund po czym wchodzi w
    jakiś dziwny stan w którym zachowuje się losowo, na przykład dałem programik
    mov P1,#00 mov P1,#FF jmp *-4 i przez 10 sekund sygnały na pinach poprawne,
    a później losowe o bardzo małej częstotliwości - Ktoś miał już tak i może
    coś powiedzieć?
    zasilanie idealne - sprawdzałem oscyloskopem, kwarc chodzi - oscyloskop...

  • 2. Data: 2011-03-12 13:30:47
    Temat: Re: stary poczciwy 89C2051
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Nie sa odblokowane jakies przerwania od timera? Kiedys spedzilem pol
    dnia nad podobnym przypadkiem i na koncu okazalo sie ze zakomentowalem
    czesc obslugi przerwan, ale juz zapomnialem o zablokowaniu IE. Dawno
    na '51 nie pracowalem, dokladnych nazw rejestrow nie pamietam.
    Marcin

  • 3. Data: 2011-03-12 15:26:11
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
> [...]
    > miał już tak i może coś powiedzieć?
    > zasilanie idealne - sprawdzałem oscyloskopem, kwarc chodzi - oscyloskop...

    Inną kostkę sprawdzałeś, może wadliwa sztuka, kondzioł na zasilaniu
    jest? Jeśli skleroza mnie nie myli przerwania domyślnie są zablokowane
    po resecie, to co podałeś to cały program czy jest coś jeszcze?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html