  • 1. Data: 2011-03-12 10:58:47
    Temat: wentylator radiatora cpu w plytach asusa
    Od: pw <p...@g...com>

    witam,
    Interesuje mnie jak wyglada praca wiatraczka chlodzacego radiator
    procesora w plytach asusa z procesorem AMD 45W

    czy wiatrak jest normalnie wylaczony, gdy temp. procesora nie przekracza
    40C?
    od jakiej temp wlaczany jest wiatrak?

    pzdr

  • 2. Data: 2011-03-12 11:03:42
    Temat: Re: wentylator radiatora cpu w plytach asusa
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/12/2011 11:58 AM, pw wrote:
> [...]
    > procesora w plytach asusa z procesorem AMD 45W
    >
    > czy wiatrak jest normalnie wylaczony, gdy temp. procesora nie przekracza

    PS
    wiem ze w plytach msi jest opcja w biosie z mozliwoscia ustawienia od
    jakiej temp. cpu ma byc wlaczany wiatrak ...

    niestety takiej mozliwosci nie widze w asusie, wiec dlatego pytam...
    moze zrobili to na stale?