  • 11. Data: 2021-04-22 20:05:37
    Temat: Re: sygnały zajęte
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:607d7d09$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mowa o komorkach ?

    Komórka w Orange.
    Dzwoniąc na stacjonarne, gdy zajety mam typowy sygnał zajętości,
    chociaż czasem już po 3-4 pipnięciach się rozłącza i na telefonie
    napis, że zajęty.

    > Bo mnie sie wydaje, ze to dziala tak:
    > -osoba dzwoniona moze miec usluge "polaczenia oczekujace" i ona slyszy,
    > ze ktos sie jej dobija, a osoba dzwoniaca sygnal dzwonienia ... pochodzacy
    > chyba z "centrali" odbierajacej.

    Sygnał "na żywca" czy może informacja o zajętości na podstawie
    której rodzima centrala generuje co trzeba?

    > -jesli ma przekierowanie na poczte przy zajetosci, to centrala odbierajaca
    > powinna przekierowac polaczenie na poczte,

    Nie ustawiałem przekierowania gdy zajęty. Default?
    Była (jest?) usługa powiadamiająca dzwoniącego, że już jestem
    dostępny (SMS chyba), ale dawno wyłączona.

    > -jesli nie ma powyzszych i od razu jest zajete, centrala odbierajaca
    > informuje centrale wywolujaca, i ta juz daje klientowi sygnal zajetosci,
    > czy nawet nie daje, a pokazuje komunikat.

    Dzwoniąc na stacjonarne tak mam. Na komórki jest różnie.

    > I gdzies tu na sygnalizacjach miedzysieciowych/miedzycentralowych moze byc
    > problem - jedna cos informuje, druga roznie to interpretuje.

    Może rzeczywiście jest przekierowanie ale jak wyłączyć?
    *500 była obsługa. Teraz popsuli, nie mam zdrowia kłócić się z AI
    będąc nagrywanym, o czym informują. Poza tym pamiętając "jeżeli
    chcesz włączyć usługę wyłączania powiadomienia gdy włączony..."
    czy coś takiego...
    Był dostęp przez internet ale hasło od lat nie działa (nie
    zapomniałem), coś wymyślili nowego (czyli gorszego) i pozwalali
    zalogować się (potw SMS) i popatrzeć. A jak chcesz coś zmienić
    to podaj PESEL. Numer rejestrowany, powinni znać. Zgubili go?
    Uparłem się, kolejny raz nie podam.

    Arek

  • 12. Data: 2021-04-22 21:33:47
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 20:05, Arek pisze:
> [...]

    > będąc nagrywanym, o czym informują. Poza tym pamiętając "jeżeli
    > chcesz włączyć usługę wyłączania powiadomienia gdy włączony..."

    Jak jest jakieś przekierowanie, to #002# (czasem ##002#) powinno je
    odwołać.
    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2021-04-23 13:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Sygnał "na żywca" czy może informacja o zajętości na podstawie
    >której rodzima centrala generuje co trzeba?

    Raczej na zywca. Skoro obiorca moze miec "granie na czekanie" i
    dzwoniacy ma slyszec muzyczke z centrali wywolywanego, to po co cos
    zmieniac przy polaczeniu oczekujacym?
    Wywolujacy ma slyszec "sygnal dzwonienia", taki sygnal generuje
    centrala wolanego ..

    >Nie ustawiałem przekierowania gdy zajęty. Default?
    >Była (jest?) usługa powiadamiająca dzwoniącego, że już jestem
    >dostępny (SMS chyba), ale dawno wyłączona.

    No ale takie przekierowanie tez jest mozliwe - wołany naprawde zajety,
    ale wywołujacy ma prowadzic normalna rozmowe - ze skrzynką na centrali
    wołanego.

    >Dzwoniąc na stacjonarne tak mam. Na komórki jest różnie.

    Ogolnie - skoro zajety i na pewno nie odbierze - to po co lacza
    obciazac ?
    Wywołujacemu moze piski generowac jego wlasna centrala, a lacze uwolni
    sie natychmiast.
    Tylko jak widac nowoczesna telefonia ma pare pomyslow na ten
    przypadek.

    >Może rzeczywiście jest przekierowanie ale jak wyłączyć?

    Jakby byla, to bys uslyszal poczte.
    A prawda - trzeba przetestowac i zadzwonic do siebie z innego aparatu.

    Ktos moglby tez wiadomosc w poczcie nagrac.

    J.

  • 14. Data: 2021-04-23 20:45:52
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 21.04.2021 o 15:08, Michał Jankowski pisze:
    > zajęte, to po prostu rozłącza. Bez żadnych sygnałów ani komunikatów w ogóle.

    Ma "przekierowanie gdy zajęty" na nieistniejący numer / na własny numer?

    --
    Alf/red/

  • 15. Data: 2021-04-23 22:25:51
    Temat: Re: sygna?y zaj?te
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > będąc nagrywanym, o czym informują. Poza tym pamiętając "jeżeli
    > chcesz włączyć usługę wyłączania powiadomienia gdy włączony..."

    Ale macie problemy. Mam wszystkie funkcje do ustawienia w telefonie. Nie
    muszę nic ustawiać jakimiś kodami.

    --
    animka