    From: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: szybkowar
    Date: Wed, 18 Feb 2009 14:36:40 +0100

    Kupiłem szybkowar. Szybkowar pewnego razu wywalił całą swoją gorącą
    zawartość bokiem przez uszczelkę. Reklamowałem. Serwis odesłał mi
    odpowiedź, że urządzenie działa prawidłowo. W odpowiedzi też zostałem
    poinformowany, iż zawór bezpieczeństwa, to coś takiego z czego uchodzi
    para podczas normalnej pracy urządzenia, a nie jak mi się wydawało, że
    jest to coś co wywala wszystko w górę gdy zawór główny się zatka.
    Piszę sobie teraz pisemko do PIHu. Ale znając chęć do pracy jakie mają
    tego typu instytucje wobec wielkich sieci handlowych obawiam się że bez
    podania jakichś przepisów obowiązującego prawa palcem nie kiwną. Czy
    orientujecie się czy urządzenia pracujące pod ciśnieniem nie powinny
    mieć atestów ? Ciśnienie tu niewielkie, ale wystarczająco niebezpieczne.
    Adam