  • 11. Data: 2010-05-27 12:38:50
    Temat: Re: tankbag enduro
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-
    gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

    Dla mnie bomba, ale nie chce z sakwami po boku, ja nie mam hondy ani bmw
    zebym musial motocykl pod torbami ze wstydu chowac. Narazie mi sie
    spodobal taki sw-motecha, wyglada jak ktm/turatech, a kosztuje polowe.
    http://tinyurl.com/376648m
    A tego, powiedz mi, co maja te tuaregi z kolorem nie tego?
    K.

  • 12. Data: 2010-05-27 13:05:53
    Od: n...@s...com

    On Thu, 27 May 2010 14:38:50 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Dla mnie bomba, ale nie chce z sakwami po boku, ja nie mam hondy ani bmw
    >zebym musial motocykl pod torbami ze wstydu chowac.

    Ale potrzebujesz duzo miejsca na czesci zapasowe, bo nie masz bmw.
    Boczne sakwy Ci sie przydadzo!

    >A tego, powiedz mi, co maja te tuaregi z kolorem nie tego?

    Nie pamietam jaki masz kolor oczu, moze po prostu by Ci sie nie
    komponowal. no!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-05-27 13:56:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > Woldzwagen polo to popierdulka przy tuaregu.

    Możesz nie wyciągać gówna z wora? :-)

    --
    Grzybol