  • 1. Data: 2009-01-22 13:00:20
    Temat: telefon z CLIP
    Od: a...@p...pl

    Potrzebuje kupic kilka sztuk telefonow:

    - analog
    - mechanicznie ok,
    - estetyczna obudowa
    - wyswietlacz z clip
    - bez bajerow
    - uznany producent
    - cena < 150 zl.

    Macie jakies typy?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-22 19:19:21
    Temat: Re: telefon z CLIP
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:7argn45hp971a5kd94gtqi10v1brhc8koa@4ax.com...
    > Macie jakies typy?

    Nawet 50-70 PLN, a do 150 to nawet z kolorowym wyswietlaczem... w
    salonie sprzedazy TP/Oranz.

    --
    Alleluja i do przodu!
    (C) Lociec derechtór.

  • 3. Data: 2009-01-22 19:28:41
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-22, Sempiterna <r...@a...pl> wrote:

    > Nawet 50-70 PLN, a do 150 to nawet z kolorowym wyswietlaczem... w

    Dowolny w centrum handlowym, może być coś klasy maxcom (raczej lowend)
    albo GE Electronics ostatnio trochę aparatów wypuścili 'do ludzi' i
    sprawują się one dobrze. Z większym budżetem to jakiś panasonic z CLIPem
    albo coś Siemensa. Warto zwrócić uwagę na to aby aparat _nie_ wymagał do
    pracy bateryjek, jak aparat jeden i w domu to pikuś, ale 100 i więcej po
    firmie to trochę już kosztują te bateryjki i sporo czasu zajmuje ich
    wymiana.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 4. Data: 2009-01-22 19:43:23
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrngnhi79.17q.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

    > Dowolny w centrum handlowym, może być coś klasy maxcom (raczej lowend)
    > albo GE Electronics ostatnio trochę aparatów wypuścili 'do ludzi' i
    (...)

    Ano. Czyli lepiej było zadać pytanie "Gdzie NIE dostanę takiego
    aparatu"...
    Tyle tego teraz...

    --
    Alleluja i do przodu!
    (C) Łociec derechtór.

  • 5. Data: 2009-01-22 23:02:53
    Od: a...@p...pl

    ale konkretnie jakie modele? Takie sprawdzone. Nie chce ryzykowac
    testow.

    --
    ThinkXtra