  • 391. Data: 2012-06-15 22:14:02
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 15.06.2012 21:55, Andrzej Lawa pisze:
    > Tak.

    No, wreszcie udało się ujawnić, że to nie perpetuum mobile.

    > Jeśli tego nie wiesz (że styl jazdy ma OGROMNY wpływ na zużycie
    > paliwa) to dowiodłeś właśnie, że nie masz pojęcia o motoryzacji.

    A co to ma u licha wspólnego z obciążeniem wywołanym przez oświetlenie?
    Wiem, wiem, styl jazdy z oświelteniem będzie inny, płynny i w efekcie
    spali się mniej. Kituś bajduś....

    --
    Tom01

  • 392. Data: 2012-06-15 22:21:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 15.06.2012 22:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Z tak odpornym, tępym betonem jak ty nie chce mi się dyskutować -
    > bezczelnie ignorujesz to co napisałem, ignorujesz podstawowe zasady
    > statystyki i logiki, kaczystowsko pomawiasz polskie instytucje o
    > korupcję i powołujesz się na "świętych" naukowców zagranicznych...

    Mam nadzieję że "plonk" działa i już mi Pan nie odpowie. Korupcja to nic
    nadzwyczajnego. Choć nie, wróć, złe słowo. Teraz się to nazywa "LOBBING".

    Zasad logiki i statystyki nie jest Pan w stanie mnie uczyć a więc i
    wytykać błędów. A "święci" zagraniczni naukowcy są przynajmniej bardziej
    wiarygodni. Cokolwiek zrobili, zbadali, poeksperymentowali. Nasi tylko
    skopiowali trochę liczb pasujących do z góry obranej teorii.

    --
    Tom01