  • 11. Data: 2010-05-26 16:17:15
    Temat: Re: to byłem ja
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > Witamy w nowym życiu
    >:-)

    Raczej w nowym wcieleniu i grupie ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2010-05-26 18:33:58
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:htj43h$5jp$...@n...onet.pl...
    > http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,
    wiadomosc.html

    A czemu ten motocyklista lezal zanim uderzyl w auto? Nie moge tego zatrybic.
    Znowu slynne "nic nie dalo sie zrobic, wiec polozylem maszyne"?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-05-27 03:51:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=ifbzKobPsC0

  • 14. Data: 2010-05-27 06:29:34
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 26 Maj, 20:33, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > A czemu ten motocyklista lezal zanim uderzyl w auto? Nie moge tego zatrybic.
    > Znowu slynne "nic nie dalo sie zrobic, wiec polozylem maszyne"?

    po prostu tak mocno i panicznie nacisnal przedni hampel ze wyglebil
    imo
    dobrze ze udalo mu sie wyglebic na odpowiednia strone; jeszcze raz
    szacuken
    ...a btw ja sie nie nabralem :]

  • 15. Data: 2010-05-27 08:46:15
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-27 05:51:40 +0200, AlF <s...@g...com> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=ifbzKobPsC0

    Kurwa, miałem coś podobnego we Włochach, na drodze z Florencji do
    Bolonii (przezajebistej zresztą). Koleś na jakimś supersporcie ciął se
    frywolnie zakręty i mimo że przytuliłem się do barierek, mineliśmy się
    w odległości kilkudziesięciu cm, obaj w mocnym złożeniu i przy
    prędkościach małokodeksowych. Jakbym dorwał kretyna w swoje łapy, to
    bym zatłukł skurwiela na miejscu.

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-05-27 15:58:14
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > bym zatłukł skurwiela na miejscu.

    ta...'
    itdiota tłukł by idiotę

    jk

  • 17. Data: 2010-05-28 07:56:26
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-27 17:58:14 +0200, "Adam" <A...@o...pl> said:

    > ta...'
    > itdiota tłukł by idiotę

    Ło matko, dawno nie widziałem tak głupiego trolla.
    Plonk.

    de Fresz