  • 21. Data: 2011-11-04 20:49:33
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j91ijb$qlv$1@inews.gazeta.pl...
    > Mi pasuje.
    >
    > Marcinu?
    >
    > Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
    > Zadzwon to się dogadamy
    > 796-960-690

    Mi też pasuje.
    Będę jechał z Chomiczówki. Mogę podjechać do Błonia.
    Może spotkamy się przy mcdonalds??
    O której godzinie??

    Marcin

  • 22. Data: 2011-11-04 20:59:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lis, 21:49, "marcinu" <m...@w...pl> wrote:

    > Mi te pasuje.
    > B d jecha z Chomicz wki. Mog podjecha do B onia.
    > Mo e spotkamy si  przy mcdonalds??
    > O kt rej godzinie??

    Ja bedę jechał z Marek Toruńską i później Krakowską. Może stykniem się
    na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie dołączasz?

    --
    Artur i czarny jak piekło ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-11-04 21:08:34
    Od: "Hubert" <n...@m...com>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał :
    [...]
    > Mi pasuje.
    >
    > Marcinu?
    >
    > Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
> [...]

    Proponuję spotykanie w miejscowości Janów ok. 12:00 (przy rondzie lub na
    stacji benzynowej - zjazd z ronda na Wyszogród). Tam szybkie omówienie
    uderzenia na wspomniane wcześniej cele i poszli.
    Do Nadarzyna wolałbym nie lecieć, nie wykonamy planu podstawowego. Pogadamy
    na miejscu.

    --
    Hubert
    GSX 1300 BKA

  • 24. Data: 2011-11-04 21:28:35
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

> [...]

    Może być na BP. Gdzie pojedziemy Krakowską??

    Marcin

  • 25. Data: 2011-11-04 21:34:24
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-04 21:59, AZ pisze:

    > Ja bedę jechał z Marek Toruńską i później Krakowską. Może stykniem się
    > na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie dołączasz?
    >
    > --
    > Artur i czarny jak piekło ZZR 1200

    Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Błoniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

    Tytus jedziesz?

    --
    _______
    Songoku

  • 26. Data: 2011-11-04 21:44:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lis, 22:34, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Błoniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

    Tyno ale po co ja bedę jechał do tego Błonia jak ja mam piękną drogę
    przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy się już we Janowie wszyscy.

    > Tytus jedziesz?

    On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-11-04 21:54:10
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    |Siemka

    *** Tytus jedziesz?

    On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

    Prawdziwe jazdy to beda chlopaki u mnie w robocie jutro...podjadzta to
    popatrzyta zza plota, cala elita polskiego driftu sie zapowiedziala

    Tytus
    p.s. nie przeszkadzac bo morduje bogow
    God of warIII

  • 28. Data: 2011-11-04 22:06:18
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Tyno ale po co ja bedę jechał do tego Błonia jak ja mam piękną drogę
    > przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy się już we Janowie wszyscy.

    Przecież Błonie masz centralnie po drodze... Najpierw masz S8 a później
    ciśniesz trasą poznańską... już bardziej po drodze się nie da, a ancfalt
    też git. Się złapiemy z marcinu i polecimy razem.
    Gra muzyka?

    --
    _______
    Songoku

  • 29. Data: 2011-11-05 07:40:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lis, 22:28, "marcinu" <m...@w...pl> wrote:

    > Może być na BP. Gdzie pojedziemy Krakowską??

    To o której? 10:30?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-11-05 15:41:15
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-01 21:37, Songoku pisze:
    > Bry,
    >
    > Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej
    > jesieni? Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem
    > otwarty na propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)
    > Jacyś chętni? Propozycję?

    Panowie serdeczne dzięki za wspólne kilometry, polecam się na przyszłość :)

    --
    _______
    Songoku