  • 11. Data: 2020-09-09 10:41:16
    Temat: Re: troll z początku wieku - jak się nazywa?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nortecki?
    >
    > Wszedzie dziwnie pusto. W sklepach pusto. Towaru brak.
    > Trzeba wszystko kupować w necie a i tak seria rozczarowań jakością.

    ....paaaanie....kieeedyś to było... nie to co teraz ;P
    mówią kolejne pokolenia :D

  • 12. Data: 2020-09-09 17:45:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Zaciek?

    Bingo!
    Dzięki RoMan

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2020-09-09 17:47:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.09.2020 o 20:28, Myjk pisze:
    > Tue, 08 Sep 2020 20:21:43 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Adaś, owszem, nie?

    Nie przypominajcie mi tego debila. To, że ktoś wkurza w dyskusjach
    odwracając kota ogonem i przedstawiając twierdzenia niezgodne z prawdą,
    to jedno. Ale on jest serio nienormalny w prawdziwym życiu - ma wyrok za
    znęcanie się nad kobietą, więc...

    Pozdr,

  • 14. Data: 2020-09-09 21:00:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-08 o 19:40, LEPEK pisze:
> [...]
    > nazywa się (jakiego nicka używał) taki najbardziej znany troll na PMS z
    > przełomu wieków? Ten od białego Jeep'a chyba itd.

    Poszukaj sobie.
    Mają archiwum prawie od początku Usenetu.
    https://groups.google.com/g/pl.misc.samochody

  • 15. Data: 2020-09-09 21:23:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > odwracając kota ogonem i przedstawiając twierdzenia niezgodne z prawdą,
    > to jedno. Ale on jest serio nienormalny w prawdziwym życiu - ma wyrok za

    rly? traktowałem go jako niegroźnego odmieńca jaki był gnębiony przez
    grupkę na pms

  • 16. Data: 2020-09-09 21:24:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rja4fe$2dklf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > ....paaaanie....kieeedyś to było... nie to co teraz ;P
    > mówią kolejne pokolenia :D

    Kiedyś to były czasy a teraz nie ma czasów (c) prof Chris

    Pompa wody w zestawie SKF trzeba sobie samemu nożykiem
    odciać farfocle od wtryskarki. Taki lajf.

    To wszystko przez Choczykow.

    --
    Piter

    Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć.

  • 17. Data: 2020-09-09 22:45:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LEPEK,

    > Bingo!
    > Dzięki RoMan

    Nie ma za co - akurat jeden z nowych lekko ZACIEKał i stąd szybkie
    skojarzenie ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2020-09-09 22:46:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    > rly? traktowałem go jako niegroźnego odmieńca jaki był gnębiony przez
    > grupkę na pms

    Gnębiony? My nie mamy wyroków...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2020-09-09 23:45:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Gnębiony? My nie mamy wyroków...

    Wiesz o jakie gnębienie mi chodzi...
    Odmieńcy zawsze mają ciężej:)

  • 20. Data: 2020-09-10 01:15:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    > Wiesz o jakie gnębienie mi chodzi...
    > Odmieńcy zawsze mają ciężej:)

    Ale tu sami odmieńcy. Kto normalny siedzi ponad ćwierć wieku w tak
    przestarzałej technologii?

    --
    Best regards,
    RoMan