  • 21. Data: 2020-09-10 10:42:58
    Temat: Re: troll z początku wieku - jak się nazywa?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale tu sami odmieńcy. Kto normalny siedzi ponad ćwierć wieku w tak
    > przestarzałej technologii?

    the best of the best ;)

  • 22. Data: 2020-09-10 10:55:07
    Temat: Re: troll. nowocześniejsza ?
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    wiadomości news:9567555596$20200910011510@squadack.com...

    > Kto normalny siedzi ponad ćwierć wieku w tak
    > przestarzałej technologii?
    > --
    > Best regards,
    > RoMan

    Która technologia jest nowocześniejsza od Usenetu do dyskusji ?

  • 23. Data: 2020-09-10 15:21:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ol34,

    Thursday, September 10, 2020, 10:55:07 AM, you wrote:

    > Która technologia jest nowocześniejsza od Usenetu do dyskusji ?

    Która nie jest? Nie liczę FidoNet, który jest starszy ale już
    praktycznie nie żyje...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2020-09-10 22:20:12
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    wiadomości news:8198413798$20200910152149@squadack.com...

    > Która nie jest?
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan

    Nie odwracaj kota ogonem.

    Napisałeś, ze Usenet jest dla Ciebie przestarzały.
    Napisz co jest nowocześniejsze jako forum dyskusyjne.

  • 25. Data: 2020-09-11 14:01:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ol34,

    Thursday, September 10, 2020, 10:20:12 PM, you wrote:

    > Nie odwracaj kota ogonem.

    Dziwne. Wyciąłeś z cytatu jedno zdanie a zostawiłeś śmieci. Po co?

    > Napisałeś, ze Usenet jest dla Ciebie przestarzały.
    > Napisz co jest nowocześniejsze jako forum dyskusyjne.

    Wszystko oprócz FidoNet.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2020-09-11 14:16:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Wszystko

    Nowsze <> nowocześniejsze.
    Fora dyskusyjne totalnie nie nadają się do dyskusji, usenet bije je na
    głowę.

    Tyle że mają niższy próg wejścia - i dlatego usenet traci na popularności.

  • 27. Data: 2020-09-11 14:30:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znacznie wyższy: na 99,9% for trzeba się rejestrować, potwierdzać mailem, akceptować
    regulaminy - nawet jeśli chcesz dać jeden
    krótki wpis (bo np. znasz odpowiedź na wałkowane pytanie).
    No i na 99,99% for problemem są faceci z za krótkimi, dla niepoznaki nazywającymi
    siebie adminami.

    -----

  • 28. Data: 2020-09-11 22:09:14
    Temat: Re: troll. popularyzować Usenet.
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Fora dyskusyjne totalnie nie nadają się do dyskusji, usenet bije je na
    > głowę.
    >
    > Tyle że mają niższy próg wejścia - i dlatego usenet traci na popularności.

    Usenet trzeba popularyzować. Wielu nawet nie wie, że Usenet istnieje.

  • 29. Data: 2020-09-11 22:47:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 22:09:14 +0200, ol34

    > Usenet trzeba popularyzować. Wielu nawet nie wie, że Usenet istnieje.

    Może to i lepiej...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2020-09-13 20:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Ale tu sami odmieńcy. Kto normalny siedzi ponad ćwierć wieku w tak
    > przestarzałej technologii?

    Ja tylko dlatego tu siedze ze tu sami wariaci - czuje sie dobrze wsród
    swoich...

    A dzisiejsza młodziez woli programy gdzie rozmowa musi sie zamknac w
    150 znakach, wtedy z jednej strony sa w stanie powiedziec wszystko co
    mysla, z drugiej nie wypadaja blado przy tych co maja tych mysli kilka
    wiecej ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'