  • 31. Data: 2020-09-13 20:59:44
    Temat: Re: troll. popularyzować Usenet.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ol34 t...@f...pl ...

    > Usenet trzeba popularyzować. Wielu nawet nie wie, że Usenet
    > istnieje.

    Z tego co pamietam, to mnie w liceum zaznajomiono z usenetem.
    Brawo dla naszego profesora od informatyki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 32. Data: 2020-09-15 14:44:14
    Temat: Re: trol
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 8 Sep 2020 22:39:43 +0200, "abn140" <a...@g...com>
    wrote:

    >i przeslawny dym jak jakis grupowicz zanabyl u niego oidp mitsubishi, co sie
    >okazalo wrakiem

    Dodatkowo ten człowiek pojechał oglądać to Mitsu z drugim specem od
    tych aut. Tak we dwóch oglądali że kupili złoma ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 33. Data: 2020-09-15 14:46:01
    Temat: Re: troll z początku wieku - jak się nazywa?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 9 Sep 2020 17:45:15 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >Bingo!
    >Dzięki RoMan

    Zarębski vel. Zaciek ma za sobą wyrok, nie wiem dokładnie za co, ale
    garował. A kilka lat temu wystąpił w TVN jako specjalista od sprzedaży
    aut używanych :)

    P.S. To był biały jeep z nadwagą :))

  • 34. Data: 2020-09-17 19:37:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 15.09.2020 o 14:46, j...@i...pl pisze:
    > A kilka lat temu wystąpił w TVN jako specjalista od sprzedaży
    > aut używanych :)

    Teraz Motyliński występuje wszędzie jako ekspert. Od fotoradarów,
    przepisów ruchu drogowego, psychologii, seksuologii, związków
    międzyludzkich, zdrowia, fotografii, koronawirusów, gospodarki,
    katastrofy smoleńskiej... Miał nawet pomysł na czynny udział w polityce :-D

    Ale ten jeszcze nie garował ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański