    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: tzw. prostownik z Lidla (z LCD)
    Date: Fri, 24 Jan 2014 16:23:05 +0100

    temat zawsze aktualny szczegolnie zima.

    w Lidlu z jakies 2 tyg. temu byly "ichnie" ladowarki do akumulatorow
    ale w nowej odslonie z wyswietlaczem LCD.

    Zbyt wielkiej roznicy to nie ma, bo funkcjonalnie to samo, ale zamiast
    diod trybow pracy inf. pojawia sie na LCD. Poza tym caly czas pokazuje
    napiecie akumulatora (na zaciskach przed ladowaniem lub w trakcie
    ladowania). Multimetr jest zbedny.

    Wg mnie wyswietlanie napiecia jest bardzo uzyteczna funkcjonalnoscia.
    Zobaczymy czy mikro switch od trybow pracy tez padnie jak w tych
    wczesniejszych??? (info z forum).

    --
    wlasnie testuje. Akumulator wg. ladowarki naladowany byl juz wczoraj i
    wylaczyl ladowanie i utrzymywal maly prad....(a napiecie bylo 13.1V).

    Normalnie bylo tak, ze ladowal wiekszym pradem az napiecie wzroslo do
    14.4V a potem wylaczyl i niby juz full. Ladowarka przelaczyla sie na
    ostni tryb....i malutkim pradem "dobija". Mam nadzieje, ze nie dobije
    akumulatora na AMEN. (:-)

    --
    ThinkXtra