  • 11. Data: 2021-03-20 02:52:22
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > o kurczę :)

    Może rozpręż się, rozkurcz?...
    Mam porównanie -- przewodowe łączenie Redmi z F-S lub bezprzewodowe...
    Bezprzewodowe jest pewniejsze niż przewodowe z magnetyczną końcówką...

    Przewodowe może być dobre tylko tam, gdzie nie merdasz
    urządzeniem/gniazdem czy wtyczkami/przewodami...

    Same przewody może są pewne (choć akurat mój przejechano kątówką aż do
    gołej miedzi podczas ocieplania budynków; słyszałem też o gryzoniach
    jedzących przewody) ale wtyczki i gniazda -- niekoniecznie.

    Połączenia bezprzewodowe nie sprawiają mi aż tak wielu problemów,
    choć połączenie międzymieszkaniowe jest już całkowicie zarośnięte
    drzewami. :) Jedynym problemem są zakłócacze -- kiedyś na jednym
    końcu łapałem ze 300 nadajników, teraz znacznie mniej (może ludzie
    poszli na 5 GHz, może moja hybryda osłabła, może hybrydzia antena...)
    jednak zakłócenia potrafią być straszliwe -- ale mam i na to metodę...

    -=-

    Ładowanie indukcyjne, słuchawki bezprzewodowe, szybkie WiFi -- mnie
    to podoba się... Do tego solarki, bo przeca APki żrą elektryczność...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2021-03-24 13:00:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Mar 2021 09:59:35 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na telefonie z Androidem wlaczam hotspot wifi,
    > podlaczam do sieci komputer z windows 10 ...
    > i co chwila mnie rozlacza z lokalnej sieci wifi.

    Jak rozłączy to pozostaje rozłączony czy od razu łączy się ponownie
    i przez chwilę działa?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2021-03-31 09:26:17
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Jak rozłączy to pozostaje rozłączony czy od razu łączy się ponownie i
    > przez chwilę działa?

    No własnie?
    Mnie wywalało, zapewne z powodu dostępności pasm sieci
    (małe miasto) lub niespasowania z BTS (?) i jakości telefonu
    (stara marka wykupiona przez Chińczyków).
    Fon wyświetlał E, 3G, HT zależnie od szybkości połączenia. Na E
    działało (b. wolno), na HT "szybko" na 3G nie - połączenie z hot
    spotem było, internet stoi. Ale zwykle wracał na HT w ciągu minuty,
    W10 zrywał z hot spotem może raz na 2 godziny (fon przeważnie
    na ładowaniu ale to nie miało znaczenia). W innym mieście na 3G
    ta sama konfiguracja fon-komputer-operator chodziło. Zjawisko
    powtarzalne.
    W10 to tragedia ale to działało (wkurzająca niemożność
    odptaszkowania połącz automatycznie, ale potem po połączeniu
    z konkretnym hot spotem można to wyłączyć).

    Arek